دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فریادهای بی ثمر فاضلی در ورزشگاه وطنی(عکس)

در حالی که سرخ‌پوشان قائمشهری این فرصت را داشتند تا از پنجمین شکست متوالی در لیگ برتر بگریزند اما کاپیتان این تیم در امر گلزنی ناکام بود تا همچنان نساجی در بحران بماند.

به گزارش ورزش شکست‌های پی در پی نساجی در لیگ بیستم باعث شده تا وحید فاضلی سرمربی جوان این تیم تحت فشار افکار عمومی و هواداران و البته مدیران باشگاه باشد و او امیدوار بود تا بتواند در جدال با مدعی صدرنشینی لیگ بیستم، امروز صنعت نفت را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شکست بدهد و تیمش را از بحران بیرون بفرستد؛ اما سوپرگل طالب ریکانی علیه همه تفکرات سرمربی جوان نساجی بود.

فاضلی که روز گذشته و در نشست خبری پیش از بازی، تعریف و تمجید بسیاری از بازیکنان خود داشت و شیری را یکی از بهترین کاپیتان‌های تاریخ نساجی نامید و از این‌که او را در اختیار دارد ابراز خوشحالی کرده بود، امروز لب خط با شور و حرارت ویژه‌ای بازیکنانش را هدایت می‌کرد اما جالب آن‌که کاپیتان محبوب فاضلی، با ضربه خود مانع از بازگشت تیمش به جریان بازی شد.

فریادهای بی‌ثمر فاضلی در ورزشگاه وطنی(عکس)

چرا که محمد اهل‌شاخه مدافع صنعت نفت با تکل خود مهدی نظری را درون محوطه جریمه نفت متوقف کرده بود و این از  نظر حمید حاج ملک داور بازی، پنالتی به سود نساجی بود؛ اما حامد شیری، کاپیتان محبوب سرمربی جوان نساجی موفق نشد این پنالتی را به گل تبدیل کند و فرزین گروسیان نیز موفق به مهار این ضربه شد تا نساجی در بازگشت به بازی ناکام بماند و پنجمین شکست متوالی شاگردان فاضلی به ثبت برسد.

آن‌ها که لیگ را با قاطعیت و پیروزی سه گله آغاز کرده بودند، حالا در شش هفته اخیر تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند و در جایگاه چهاردهم جدول با هشت امتیاز حضور دارند؛ جایگاهی که بدون‌شک باب‌میل هواداران نساجی نیست و شاید مدیران باشگاه را وادار به آن کند تا در کادرفنی خود تغییراتی را ایجاد کنند.

فریادهای بی‌ثمر فاضلی در ورزشگاه وطنی(عکس)

فریادهای بی‌ثمر فاضلی در ورزشگاه وطنی(عکس)


عکسها:معین نادری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋