دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مظلومی: مطمئن باشید با دست پر از دربی خارج می شویم

به دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم؛ مظلومی: مطمئن باشید با دست پر از دربی خارج می‌شویم؛ سرپرست استقلال می‌گوید تیمش برای برد به زمین مسابقه می‌رود  و نتیجه خوبی در دربی کسب می‌کند.

مظلومی: مطمئن باشید با دست پر از دربی خارج می‌شویم

به گزارش ورزش، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال قبل از دربی 94 پایتخت عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند. آنها تمام تلاششان را در این هفته انجام دادند تا با آرامش تمرین کنند و وارد حاشیه نشوند.


وی ادامه داد: با توجه به تجربه‌ای که در دربی‌های گذشته دارم، تیمی که با آرامش وارد زمین شود، موفق خواهد بود. بچه‌های ما این موضوع را رعایت کرده و آماده این بازی بزرگ هستند.


سرپرست استقلال با اشاره به نتیجه بازی فردا تاکید کرد: با تمام احترامی که برای رقیب قائل هستم، ما به دنبال این هستیم که سه امتیاز این دیدار را از آنِ خود کنیم تا بتوانیم هم صدر جدول را حفظ کنیم و هم فاصله امتیازهایمان را با حریف بیشتر کنیم. درست است که پرسپولیس در سه بازی گذشته‌اش فقط تساوی به دست آورده اما ما آنها را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال خوشحال کردن هوادارانمان هستیم.


مظلومی همچنین گفت: کادر فنی ما آنالیز خوبی از حریف داشته، نقاط ضعف تیم را شناسایی کرده و به دنبال این هستیم تا از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و نقاط قوتشان را ببندیم تا دچار مشکل نشویم.


وی در پایان افزود: ما به دنبال برد در این دیدار هستیم و مطمئن باشید تلاش می‌کنیم دست پُر از زمین خارج شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋