دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دربی سهم آقای علیفر نیست

در آستانه نود و چهارمین بازی سرخابی‌ها؛ دربی سهم آقای علیفر نیست!؛ از میان گزارشگران قدیمی تنها علی علیفر است که هنوز فرصت گزارش در بازی دربی تهران را پیدا نکرده است.

دربی سهم آقای علیفر نیست

به گزارش ورزش، دربی داریم تا دربی؛ در ایران دربی تهران حساس‌ترین بازی  فصل فوتبال ایران را شکل می‌دهد و همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد. با این حجم از توجهی که این مسابقه به خود معطوف می‌کند، طبیعی است که هر بازیکن و مربی‌ای دوست داشته باشد حداقل یکبار در آن حضور داشته باشد و برای داوران و گزارشگران فعال هم استثنایی در این موضوع وجود نخواهد داشت.


اولین بازی استقلال (تاج سابق) و پرسپولیس شانزدهم فروردین ۱۳۴۷ برگزار شد و گزارشگری که برای گزارش اولین دربی پشت میز گزارشگری نشست، مرحوم عطا‌ا... بهمنش بود. در آن زمان دربی پخش تلویزیونی نداشت و فقط چند دقیقه‌ای از آن روی آنتن رفت اما بهمنش اولین دربی را ۹۰ دقیقه برای رادیو گزارش کرد. بعد از بالا رفتن حساسیت‌های دربی تهران، پخش تلویزیونی این بازی رفته‌رفته در دستور کار قرار گرفت و در‌نهایت اولین دربی تلویزیونی با گزارش حبیب روشن‌زاده به روی آنتن رفت.


نکته جالب اینکه فرصت گزارش روی مهم ترین بازی فصل فوتبال ایران،  هنوز به یکی از گزارشگران فعال تلویزیون، یعنی علی علیفر که در فضای مجازی هم بسیار مورد توجه قرار دارد، نرسیده است و او اگرچه در کنار پیمان یوسفی قدیمی‌ترین افراد باقی مانده در این حرفه به شمار می روند ولی برخلاف همکارش که چندین مرتبه این شانس را به دست آورده، توفیقی برای گزارش روی دربی نداشته است؛ علیفر حالا امیدوار است شاید در رقابت با چهره هایی نظیر محمدرضا احمدی که 5 دربی از 6 دربی اخیر را گزارش کرده، شانس گزارش در دربی 94 را به او بدهند.


در میان گزارشگران ایرانی عال فردوسی پور، رکورد دار گزارش این مسابقه به شمار می رود.

دربی سهم آقای علیفر نیست

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋