دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تیاگو می تواند باعث شود ۲۴ ساعت فوتبال نگاه کنم

تیاگو‌ می تواند باعث شود ۲۴ ساعت فوتبال نگاه کنم

مایکل اوون:؛ تیاگو‌ می تواند باعث شود ۲۴ ساعت فوتبال نگاه کنم؛ مایکل اوون، ستاره سال‌های قبل لیورپول می گوید هم اکنون بازیکن دیگری با روش بازی تیاگو آلکانتارا در لیگ برتر وجود ندارد.

به گزارش ورزش، بعد از این که تیاگو آلکانتارا در فصل گذشته با بایرن مونیخ روزهای فوق العاده ای را سپری کرد و موفق به کسب سه گانه معروف بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا شد، نهایتاً در تابستان از این تیم جدا شد و به لیورپول پیوست تا چالش جدید خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند.

با این حال شروع ستاره اسپانیایی در لیورپول با بدشانسی همراه بود و او در ابتدا به کرونا مبتلا شد و سپس یک مصدومیت تقریباً شدید به سراغش آمد تا چندین مسابقه قرمزهای آنفیلد را از دست بدهد. با این وجود تیاگو اخیراً به مرز آمادگی رسیده و دوباره نمایش های امیدوار کننده ای را در ترکیب تیم یورگن کلوپ از خود به نمایش گذاشته است.

تیاگو‌ می تواند باعث شود ۲۴ ساعت فوتبال نگاه کنم

در همین ارتباط مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول به تمجید از هافبک اسپانیایی این تیم پرداخته و می گوید: " او می‌تواند باعث شود که من 24 ساعت شبانه‌روز فوتبال نگاه کنم. او به روش فوق العاده ای به اطراف نگاه می کند و معتقدم که هیچکس در لیگ برتر نمی‌تواند با سبک بازی تیاگو عمل کند. او به روش کاملاً متفاوتی بازی می‌کند و می تواند پاس هایی باور نکردنی برای هم تیمی هایش ارسال کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋