دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک باخت تا برابری شالکه با رکورد تاریخی بوندسلیگا

یک باخت تا برابری شالکه با رکورد تاریخی بوندسلیگا

شالکه امشب ممکن است با یک رکورد منفی در تاریخ فوندسلیگا برابری کند.

به گزارش ورزش، باشگاه شالکه مدت هاست حال و روز خوبی ندارد. آبی‌پوشان گلزن‌کرشن در یک سیر نزولی قرار گرفته‌اند که به نظر می‌رسد نمی‌توان پایانی برای آن متصور بود.

یک باخت تا برابری شالکه با رکورد تاریخی بوندسلیگا

سقوط آزادی که این تیم از اواسط فصل گذشته آغاز کرده آن را به سرعت به سمت دسته دوم فوتبال آلمان می‌برد اما قبل از آن یک رکورد فاجعه‌آمیز در آستانه ثبت شدن در کارنامه این تیم است. اگر شالکه امروز در بازی خانگی‌اش مقابل هوفنهایم در هفته پانزدهم بوندس‌لیگا(ساعت 18) ببازد، در کنار یک تیم دیگر قرار خواهد گرفت که بدترین آمار را از حیث بازی‌های بدون برد متوالی در تاریح فوتبال آلمان داشته است؛ تیم تاسمانیای برلین که 31 بازی بدون برد متوالی در بوندس‌لیگا داشت.

اگر به خاطر رکورد منفی شالکه نبود احتمالا هیچکس با تیم تاسمانیا آشنا نمی شد. مانوئل نویر، لئون گورتزکا، لروی سانه، یولیان دراکسلر و مسعود اوزیل تنها برخی از ستاره‌های دوره معاصر فوتبال هستند که شالکه به فوتبال اروپا و جهان معرفی کرده است.

یک باخت تا برابری شالکه با رکورد تاریخی بوندسلیگا

اکنون اما تیمی که با رائول گونزالس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2012 صعود کرد، خطر سقوط را با تمام وجود احساس می‌کند. شالکه در 14 بازی‌اش در این فصل بوندس‌لیگا هرگز موفق به کسب پیروزی نشده و در 10 مورد آنها هم بازنده میدان را ترک کرده است. تنها پیروزی‌هایی که شالکه در این فصل کسب کرده در دو دور نخست جام حذفی آلمان به ترتیب مقابل تیم‌های شواین‌فورت و اولم بوده است.

روند بازی‌های بدون برد شالکه در بوندس‌لیگا اما از روز 25 ژانویه سال 2020 با باخت 5 بر صفر در خانه بایرن مونیخ آغاز شد و تا به امروز این تیم هنوز رنگ پیروزی را ندیده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋