دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رفتار پسندیده دختران ملوان در سن سیروس (عکس)

یادی از کمدین فقید استان گیلان؛ رفتار پسندیده دختران ملوان در سن‌سیروس (عکس)؛ بازیکنان تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی روز گذشته و پیش از دیدار حساس تیمشان مقابل سارگل بوشهر، در عکس تیمی خود یادی از کمدین و هنرمند فقید استان گیلان کردند.

به گزارش ورزش در جریان برگزاری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، روز گذشته دو تیم ملوان بندرانزلی و سارگل بوشهر در ورزشگاه تختی انزلی که در میان انزلی‌چی‌ها ملقب به سن‌سیروس است، به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار نیز میزبان نتوانست مقابل حریف جنوبی خود به پیروزی برسد و بوشهری‌ها انتقام شکست دور رفت را با برتری دو بر یک در این مسابقه گرفتند.

اما پیش از شروع این مسابقه، اتفاق زیبایی در ورزشگاه رخ داد؛ بازیکنان تیم ملوان با لباس منقش به تصویر رضا نظری کمدین و هنرپیشه فقید استان گیلان وارد میدان شدند و عکس تیمی خود را به ثبت رساندند. دو هفته قبل که رضا نظری پس از 7ماه تحمل بیماری سرطان خون دارفانی را وداع گفت و حالا بازیکنان تیم ملوان با این رفتار پسندیده با خانواده نظری ابراز همدردی کردند.

رفتار پسندیده دختران ملوان در سن‌سیروس (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋