دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نشست انتخابات ریاست؛ حضوری برگزار می شود

نشست انتخابات ریاست؛ حضوری برگزار می شود

ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه به صورت آنلاین در حال انجام است.

به گزارش ورزش، مدت هاست خیلی از سمینارها و نشست ها در فدراسیون فوتبال به بهانه کرونا به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار می شود اما نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به بهانه انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به صورت حضوری برگزار می شود. 

تمهیدات لازم برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است. 90 عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال قرار است 10 اسفند رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال را انتخاب کنند. با توجه به تعدیل قوانین شرکت در انتخابات ریاست و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اینبار شاهد حضور گسترده تری از اهالی فوتبال در انتخابات هستیم. از جمله قوانین برداشته شده می توان به جمع آوری 10 امضاء – شرایط تحصیلی – سابقه مدیریتی و ... اشاره کرد. هر نامزد تنها باید از سوی 5 عضو مجمع تایید شود. فوتبالیست ها در صورت 4 سال بازی در لیگ برتر یا تیم ملی می توانند وارد عرصه انتخابات شوند و به نظر می رسد برای تسهیل ستاره ها در انتخابات شرایط تحصیلی هم لغو شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋