دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باقرپسند: بازیکن استقلال قلدری کرد

باقرپسند: بازیکن استقلال قلدری کرد

داور با ما خیلی تند حرف می‌زد؛ باقرپسند: بازیکن استقلال قلدری کرد؛ مهاجم آلومینیوم می‌گوید داور دیدار برابر استقلال با آنها محترمانه رفتار نمی‌کرد.

به گزارش ورزش، سعید باقرپسند درباره دیدار استقلال و آلومینیوم اظهار کرد: ما با شناخت کافی از استقلال وارد زمین شدیم و برای این بازی برنامه داشتیم؛ می‌دانستیم استقلال در بازی‌های قبل در ۳۰ دقیقه ابتدایی فشار زیادی به حریف وارد می‌کند ولی ما توانستیم آنها را کنترل کنیم و اجازه ندادیم بازی همیشگی‌شان را انجام دهند.

او با بیان اینکه در خیلی از زمان‌های بازی توانستیم تیم برتری نسبت به استقلال باشیم، عنوان کرد: در نیمه اول موقعیت گل ما بیشتر از تیم استقلال بود؛ کاملا با این آگاهی وارد زمین شده بودیم که می‌توانیم برابر استقلال موقعیت‌های خوبی خلق کنیم که متاسفانه از فرصت‌های خودمان بهره نبردیم.

مهاجم آلومینیوم در خصوص اینکه هر دو تیم اعتقاد دارند داوری به ضررشان بوده است، ابراز کرد: همانطور که کارشناسان داوری هم گفتند، دو پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما گرفته نشد که یکی از آنها دردقیقه اول بود و می‌توانست کاملا روند بازی را تغییر دهد. فکر می‌کنم داور انتظار خطا در منطقه جریمه در دقیقه یک را نداشت و کاملا مشخص بود تمرکز ندارد.

باقرپسند یادآور شد: کارشناسان مختلف نگفته‌اند که پنالتی‌های استقلال ۱۰۰ درصد درست بوده، در حالی‌که پنالتی های ما کاملا صحیح بود؛ اصلا شما فرض را بر این بگذارید که پنالتی حریف درست بوده، اما پنالتی ما را هم باید می‌گرفتند چون گرفتن پنالتی در دقیقه یک می‌تواند کل جریان بازی را عوض کند. 

او تصریح کرد: نکته جالب دیگری که در مورد داوری باید به آن اشاره کنم این است که داور با ما خیلی تند ولی با تیم حریف محترمانه صحبت می‌کرد. برخورد او با تیم ما و تیم حریف خیلی متفاوت بود و قرار نیست فرقی گذاشته شود.

مهاجم آلومینیوم اضافه کرد: وقتی مدافع استقلال دید که نمی‌تواند روی من سر بزند، در وسط زمین زمانی که من روی هوا بودم، با قلدری به پایم ضربه زد و من دگرگون شدم و با دست روی زمین آمدم. به نظر من مدافع استقلال شیطنت کرده و خواست که ضربه‌ای به من بزند؛ در حین بازی که درد داشتم و بعد از اینکه بدنم سرد شد، بخاطر درد زیاد حتی در راه رفتن مشکل پیدا کردم.

او در خصوص دیدار با ذوب آهن افزود: تیم ما الان به شرایطی رسیده که مقابل استقلال هم برای برد رفتیم. همانطور که از سبک فوتبال‌مان مشخص است قرار نیست به هیچ تیمی باج بدهیم. ما برنامه خودمان را داریم و مطمئن باشید یک بازی هجومی انجام می‌دهیم تا به پیروزی برسیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋