دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئال مادرید به دنبال مدافع جدایی طلب یوونتوس

مریح دمیرال، مدافع جوان یوونتوس مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

رئال مادرید به دنبال مدافع جدایی طلب یوونتوس


به گزارش ورزش، مریح دمیرال، مدافع ترکیه ای یوونتوس از نیمکت نشینی های متوالی در تورین به ستوه آمده و قصد دارد در روزهای پیش رو از این تیم جدا شود. این مدافع جوان که مدت عمده ای به علت مصدویت از ترکیب یوونتوس دور بود، به گزینه چهارم آندره پیرلو بعد از لئوناردو بونوچی، ماتیس دی لیخت و جورجو کیه لینی تبدیل شده و به همین دلیل قصد دارد به زودی از یوونتوس جدا شود.

 

رئال مادرید به دنبال مدافع جدایی طلب یوونتوس

 

اما نشریه ترکیه ای فاناتیک مدعی شد تیم های بزرگی در اروپا به دنبال این مدافع هستند. رئال مادرید یکی از مهم ترین نام هایی است که برای جذب مریح دمیرال مطرح شده و کهکشانی ها قصد دارند با خرید او خط دفاعی خود را تا یک دهه آتی بیمه کنند. سرخیو راموس در بهترین حالت دو فصل دیگر در برنابئو حاضر خواهد بود و رئال مادرید از همین حالا در فکر گزینه جانشین است.

 

اما لیورپول نیز در ماه های اخیر با بحران بزرگ مصدومیت مدافعان میانی خود روبرو شده و می تواند مقصد بعدی مریح دمیرال در همین فصل زمستان لقب گیرد. آسیب دیدگی طولانی مدت ویرژیل فن دایک و جو گومز شرایط را برای یورگن کلوپ دشوار ساخته و لیورپول بی میل نیست در فصل زمستان یک مدافع جدید به خدمت بگیرد. مریح دمیرال نگران جایگاه خود در ترکیب تیم ملی ترکیه در رقابت های یورو 2020 در تابستان پیش رو بوده و می خواهد در همین زمستان یوونتوس را ترک کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋