دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تعویق مسابقات گرندپری شطرنج بانوان

به دلیل شیوع مجدد کرونا؛ تعویق مسابقات گرندپری شطرنج بانوان؛ فدراسیون جهانی شطرنج از تعویق دوباره مسابقات گرندپری شطرنج بانوان خبر داد.

تعویق مسابقات گرندپری شطرنج بانوان

به گزارش ورزش و به نقل از ایسنا، فدراسیون جهانی شطرنج تصمیم گرفته بود که مسابقات گرندپری شطرنج زنان را در جبل الطارق برگزار کند اما به دلیل شیوع مجدد کرونا باز هم این رقابت ها به تعویق افتاد. 

این تصمیم توسط فدراسیون جهانی شطرنج درحالی گرفته شده است که جبل الطارق اعلام کرده که در هفته های اخیر ویروس کرونا در این کشور به طور قابل توجهی افزایش یافته است. حتی مسئولین جبل الطارق از شیوع دو باره این ویروس احساس نگرانی کرده اند.

فدراسیون جهانی شطرنج طی اعلامیه ای اعلام کرد، برای اطمینان از امنیت و رفاه بازیکنان و همه کارکنان درگیر در این رویداد ، تصمیم به تعویق این رقابتها گرفته اند. در صورت فراهم بودن شرایط این مسابقات اواخر فوریه (اسفند ماه) برگزار می شود.

فیده و تیم برگزار کننده این رقابتها همکاری نزدیک با مقامات جبل الطارق را ادامه خواهند داد تا اطمینان حاصل شود که این مسابقات تحت توصیه های دولت محلی و مقامات بهداشتی برگزار شود. 



همچنین فدراسیون جهانی شطرنج برگزاری این مسابقات را قطعی ندانسته و اعلام داشته که اگر شرایط فراهم باشد مسابقات را دنبال خواهد کرد. 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋