دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میخکوب کننده مثل این عکس: امید در باتلاق

میخکوب‌کننده مثل این عکس: امید در باتلاق

دختران ملوان بازهم خبرساز شدند؛ میخکوب‌کننده مثل این عکس: امید در باتلاق!؛ صفحه باشگاه بانوان ملوان عکسی از تمرینات این تیم را منتشر کرده که در نوع خود جالب است.

به گزارش ورزش، فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، به دلیل شیوع ویروس کرونا دیرتر از همیشه آغاز شد و کمیته برگزاری این مسابقات، برای جلوگیری از طولانی شدن این دوره از رقابت ها، ترجیح داد بازی ها را در دو گروه برگزار کند.


هفته ششم این رقابت ها، روز جمعه برگزار می شود و تیم ملوان یکی از تیم های حاضر در این مسابقات که در گروه دوم حضور دارد، خودش را برای برگزاری بازی با سارگل بوشهر آماده می کند.


تمرینات این تیم در شرایطی در زمین تمرین عجیب و غریب ملوان برگزار شد که این زمین بیشتر به باتلاق شباهت داشت تا زمین تمرین یک تیم فوتبال. به هر شکلی که بود، بانوان ملوانی در این شرایط، تمرینات خود را برگزار کردند.

میخکوب‌کننده مثل این عکس: امید در باتلاق


تیم بانوان ملوان که قبلا با منتشر کردن تصاویری از تمرین بر روی شن های ساحل خبر داده بودند اکنون نیز با روحیه بالا در زمین گل آلود باتلاق مانند خود را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کنند.


ملوان که در گروه دوم قرار دارد، فصل را خیلی خوب آغاز کرد و با دو پیروزی، به صدر جدول رده بندی صعود کرد ولی در ادامه متحمل سه شکست شد و اکنون با 6 امتیاز از 5 بازی، در رده سوم گروه دوم قرار دارد.

میخکوب‌کننده مثل این عکس: امید در باتلاق

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋