دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با حضور علی دایی، عادل و شهردار تهران (عکس)

با حضور علی دایی، عادل و شهردار تهران (عکس)

مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات لیگ حِرف و مشاغل روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار شد.

به گزارش ورزش، پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل به اتمام رسید و در پایان تیم رسانه و ورزش، تیم هنرمندان و تیم پزشکان به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها نیز در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار شد که در جریان این مراسم عادل فردوسی پور به عنوان کاپیتان تیم رسانه و ورزش به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از شهرداری تهران، از تلاش مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران تقدیر و تشکر کرد.


در جریان این مراسم چهره های سرشناسی همچون پیروز حناچی شهردار تهران، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران، عادل فردوسی پور، چهره سرشناس حوزه ورزشی، علی دایی اسطوره فوتبال ایران، مناف هاشمی معاون شهردار و چند چهره سیاسی و ورزشی دیگر حضور داشتند.


پنجمین دوره مسابقات لیگ حِرف و مشاغل چندی پیش با حضور ۱۰ تیم از مشاغل و حرفه‌های مختلف برگزار شد که تیم رسانه ورزش برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی رسید. تیم‌های هنرمندان حامی و پزشکان هم دوم و سوم شدند.

با حضور علی دایی، عادل و شهردار تهران (عکس)


عادل فردوسی‌پور که به نمایندگی از تیم رسانه ورزش، پشت تریبون قرار گرفت، در تمجید از علی دایی گفت: در زندگی‌ام جایزه بسیاری دریافت کرده‌ام اما اینکه از دست علی دایی جایزه بگیرم، افتخار بزرگی است. تیم ما برای دومین دوره متوالی توانست قهرمان بشود، آن‌هم در شرایطی که در هر دو دوره، سرنوشت تیم ما به روز آخر کشید و برای قهرمان شدن، همه چیز دست خودمان نبود اما خوشحالم که با اخلاق‌مداری سایر تیم‌ها و درخشش بازیکنان‌مان قهرمانی را به دست آوردیم.


پیروز حناچی شهردار تهران و علی دایی هم هر کدام لحظات کوتاهی پشت میکروفون رفته و برای حاضران در سالن صحبت کردند.

با حضور علی دایی، عادل و شهردار تهران (عکس)

عکس: سعید زارعیان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋