دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت تبلیغات روی سکوها اینبار با موافقت باشگاه ها

بازگشت تبلیغات روی سکوها اینبار با موافقت باشگاه‌ها

درودگر: استقلال و پرسپولیس وارد شده‌اند؛ بازگشت تبلیغات روی سکوها اینبار با موافقت باشگاه‌ها؛ رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ می گوید طرحی برای درآمدزایی بیشتر باشگاه های لیگ برتری مطرح کرده که با با موافقت دو باشگاه سرخابی پایتخت همراه شده است.

به گزارش ورزش، ویروس کرونا، هواداران فوتبال که در تمام نقاط دنیا و البته نه در ایران، یکی از منابع درآمدی ویژه باشگاه‌های مختلف به شمار می روند را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرده و آنها فعلا تا زمانی که واکسن‌های ساخته شده در سراسر دنیا، در دسترس عموم مردم قرار نگیرد، همچنان از تماشای بازی تیم‌های محوبشان دور خواهند بود.


در این میان کمیته اقتصادی سازمان لیگ، وقتی سال گذشته از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ نوزدهم را از سر گرفت، شاهد تبلیغات محیطی روی سکوهای خالی از تماشاگر بودیم؛ موضوعی که با انتقاد اهالی فوتبال روبرو شد و در شروع لیگ نیز به همین دلیل از برنامه اقتصادی سازمان لیگ حذف شد.


حالا اما صادق درودگر می‌گوید پیشنهاد بازگشت این تبلیغات، مورد توجه دو باشگاه پایتخت نشین قرار گرفته و حتی استقلال جلوتر از سایر باشگاه ها قرارداد خود را امضا هم کرده است.


صادق درودگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز به باشگاه پرسپولیس رفته بود، در گفتگویی با ورزش در رابطه با این موضوع اینطور توضیح داد:«  ما قراردادی با باشگاه های مختلف بسته ایم و از همه باشگاه ها خواسته ایم که به این بحث وارد شوند. پرسپولیس و استقلال آمده اند و به باشگاه های دیگر هم گفته ایم.»


او سپس در مورد طرحی که به باشگاه‌ها پیشنهاد کرده، توضیح داد:« برای باشگاه ها دو فضا را روی سکوهای تماشاگرانشان مشخص کرده ایم و از آنها خواسته‌ایم که خودشان بروند و در آن فضاها تبلیغات انجام بدهند، تا به درآمدهای آنها افزوده شود. همه باشگاه های لیگ برتر می‌توانند این کار را بکنند. این کمکی خواهد بود به وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها، که با پیشنهاد بنده در فدراسیون فوتبال تصویب شد.»
درودگر سپس با اشاره به باشگاه استقلال حرف‌هایش را از سر گرفت و ادامه داد:« اولین قرارداد با باشگاه استقلال بوده که گرفته و برده. با باشگاه پرسپولیس هم در حال بستن این قرارداد هستیم. به بقیه باشگاه ها هم اعلام کرده ایم که برای گرفتن این قرارداد به ما نامه رسمی بزنند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋