دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خلیفه اصل بیخیال صدر نیست(عکس)

استقلال خوزستان با برتری در حساس‌ترین دیدار هفته در جم، خود را دوباره صدرنشین لیگ یک معرفی کرد.

به گزارش ورزش، استقلال خوزستان موفق شد در دیداری حساس و نفس‌گیر در جم برابر پارس جنوبی با گل دیدنی مسعود اسدی به پیروزی برسد و با توجه به شکست دیگر مدعیان و البته پارس جنوبی جم که در همین دیدار مغلوب شده بود با 16 امتیاز از 8 بازی به صورت در جدول برسد.

امیر خلیفه اصل که با میانگین دو امتیاز از هر بازی کارش را ادامه می‌دهد، تیمش را به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تبدیل کرده و قطعا در ادامه فصل با روند کنونی‌ می‌توانند یک حریف سر سخت برای تمام تیم‌ها باشند و بازگشت به لیگ برتر را جست‌وجو کنند.


خلیفه اصل که فصل قبل توانایی‌های خود را در فوتبال نشان داد و بردهای پیاپی در لیگ یک با استقلال خوزستان کسب کرد، این فصل این راه را ادامه می‌دهد و تا کنون در صدر جدول لیگ یک قرار دارد و می‌تواند با ادامه این روند و حفظ آرامش تیمی قدم‌های بزرگ را بردارد.

شاگردان خلیفه اصل باید در بازی بعدی خود در ورزشگاه پیر تختی اهواز در برابر قشقایی شیراز قرار بگیرند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند به حفظ این جایگاه و خودباوری آن‌ها کمک شایانی بکند.

خلیفه اصل بیخیال صدر نیست(عکس)


عکس: افشین انصاری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋