دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یووه درهای خروج را بست؛ دمیرال میخکوب به نیمکت

با وجود شایعات در رابطه با تمایل تاتنهام به جذب مریح دمیرال، یوونتوس به رغم تعداد کم بازی های او قصد فروش دمیرال را ندارد.

یووه درهای خروج را بست؛ دمیرال میخکوب به نیمکت

به گزارش ورزش، دمیرال، بازیکن ملی‌پوش ترکیه، با وجودی که جای خاصی در برنامه‌های آندره پیرلو، مربی یوونتوس ندارد، اما مجاز به رفتن از این تیم در ژانویه هم نیست.

مریح دمیرال که روزهای سختی را برای حضور در یوونتوس پشت سر می گذارد و اخیرا با تاتنهام در ارتباط بوده است، اما گفته می‌شود که این مدافع ترکیه‌ای در پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای ترک تورین آزاد نخواهد شد. اوضاع برای بسیاری از بازیکنان تیم مدافع عنوان قهرمانی سری آ در تورین سخت شده است. آلوارو موراتا دچار مصدومیتی غیرمنتظره شده و انتظار نمی‌رود که به موقع بهبود یابد تا در مسابقه‌ی حساس یوونتوس با میلان صدر جدولی در روز چهارشنبه بازی کند.


الکس ساندرو آخرین بازیکن یوونتوس است که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است و این فرصتی است برای بازیکن 22 ساله ترک که پس از یک ماه نیمکت‌نشینی به بازی گرفته شود.

یووه درهای خروج را بست؛ دمیرال میخکوب به نیمکت

با این حال گفته می شود روحیه او به دلیل عدم حضور در پیروزی 1-4 برابر اودینزه در آخرین بازی یوونتوس، چندان مناسب نیست. انتظار می‌رفت که دمیرال در آن بازی به کار گرفته شود، اما پیرلو تصمیم گرفت با ماتیس دی لیخت و لئوناردو بونوچی به عنوان زوج نیمه مرکزی خود به میدان برود. هفت دقیقه مانده به پایان بازی پیرلو، کیه‌لینی را به زمین فرستاد تا دمیرال بیش از پیش از وضعیت خود در یووه ناامید شود.


 رسانه‌های ترکیه خبر از این می‌دهند که این مدافع ارزشمند بسیار از وضعیت خود در یووه ناراضی است و به دنبال ادامه‌ی کار خود در تیمی دیگر است. او قصد دارد که بخش مهمی از یک پروژه جاه‌طلبانه و بزرگ باشد و در حال حاضر چنین فرصتی را پیرلو در اختیار او قرار نخواهد داد.

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، شایعات زیادی پیرامون جابه‌جایی این بازیکن به گوش می‌رسد. تیم‌های لیگ برتری مدتی است که چشم به دمیرال دارند و گمان می‌رود تا پایان فرصت نقل و انتقالات دمیرال در سرخط خبرها باشد.

اما مدیریت یوونتوس ظاهرا قصد ندارد در مورد این شایعات و احتمالات اظهارنظر کند. برنامه آنها حفظ دمیرال حداقل تا پایان فصل است و این اوضاع را برای دمیرال آسان‌تر نخواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋