دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماشین گلزنی در سیرجان از کار افتاد

ماشین گلزنی در سیرجان از کار افتاد

در هفته کم‌فروغ بهترین گلزنان لیگ یک؛ ماشین گلزنی در سیرجان از کار افتاد؛ در حالی‌که پیش‌بینی شد شاگردان عنایتی با سوغاتی سه امتیازی از سیرجان بازگردند، اما آن‌ها دست خالی به تهران بازگشتند تا جایگاه دوم جدول خود را هم از دست بدهند.

به گزارش ورزش هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی روز گذشته با برگزاری 9 مسابقه به پایان رسید که در 9 دیدار برگزار شده، 14 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و رکورد میانگین هر بازی 1.5 گل زده به ثبت رسید؛ اتفاق جالب این بود که هیچ‌کدام از مدعیان گلزنی در هفته‌های اخیر، در هفته هشتم موفق به گلزنی نشدند تا رقابت میان مدعیان جدول گلزنان نیز دست‌نخورده باقی بماند.

اتفاق مشهود هفته هشتم، توقف در روند گلزنی‌های حمید کاظمی بود؛ مهاجمی که انگار گلزنی‌های او ضامن پیروزی‌های تیم هوادار است، چرا که روز گذشته شاگردان رضا عنایتی که برای تصاحب صدر جدول به سیرجان سفر کرده بودند تا با پیروزی مقابل آرمان گهر خود را به تنهایی صدرنشین لیگ یک کنند، مقابل حریف خود غافلگیر شدند و با شکستی دو بر یک رهسپار تهران شدند تا جایگاه دوم جدولی خود را هم از دست بدهند و هفته هشتم را در رتبه چهارم به پایان ببرند.

تک گل شاگردان عنایتی را مجتبی محبوب مجاز به ثمر رساند و حمید کاظمی آقای گل فصل گذشته و لیگ فعلی نیز در امر گلزنی برای تیمش ناکام بود؛ ناکامی که به قیمت شکست هوادار بود و نشان داد که چقدر مهاجم توانمند و اصفهانی بنفش‌پوشان تهرانی در روند امتیازگیری مثمرثمر است.

جدول گلزنان لیگ یک تا پایان هفته هشتم به شرح زیر است:

8 گل:
هوادار تهران: حمید کاظمی

5 گل:
رایکا بابل: علی خسرونژاد

4 گل:
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا

3 گل:
آرمان گهرسیرجان: امیر محمودآبادی
شهرداری آستارا: بهزاد سلطانی
پارس جنوبی: علی فاتح
مس کرمان: سیدپیمان میری
خیبر خرم آباد: عارف رستمی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋