دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خطیبی: فدراسیون را برای فوتبالی ها خالی کنید

خطیبی: فدراسیون را برای فوتبالی‌ها خالی کنید

افراد سیاسی کنار بکشند و بروند؛ خطیبی: فدراسیون را برای فوتبالی‌ها خالی کنید؛ پیشکسوت فوتبال ایران از کاندیداهای فدراسیون درخواست کرد تا فرصت را به افرادی که در این رشته سابقه داشتند، بدهند.

به گزارش ورزش، اعلام کاندیداتوری علی کریمی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال موجب حمایت بسیاری از پیشکسوتان، سرمربیان، بازیکنان و ... شده است.

رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر، به انتخابات فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: به‌عنوان یک نفر که در چهار رده تیم ملی کاپیتان بودم، می‌توانم یک اظهار نظر داشته باشم. وقتی صحبت از علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان، علی دایی و ... می‌شود، اتفاق خوبی است و با حضور این افراد می‌توان انتظار رقابت خود را در انتخابات داشت، اما در واقع رقابت ناعادلانه است!

مهاجم سابق تیم ملی ایران ادامه داد: وقتی صحبت از امثال علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی، مهدوی‌کیا و ... می‌شود و این افراد می‌خواهند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند، آدم‌های سیاسی و غیر فوتبالی که با لابی می‌آیند، باید از این انتخابات کنار بکشند و بروند.

خطیبی یادآور شد: الان شرایط برای حضور افراد فوتبالی در راس فدراسیون مهیا شده است. باید عزیزان غیر فوتبالی هم کنار بروند و فرصت را به جوانانی که فوتبالی هستند، بدهند چراکه اطمینان دارم حضور فوتبالی‌ها در فدراسیون می‌تواند اتفاق بهتری نسبت به حضور افراد غیر فوتبالی رقم بزند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋