دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوئل شهبا و عنایتی؛ رویای صدرنشینی بر باد رفت

در هفته دهم لیگ یک هوادار با هدایت غلامرضا عنایتی امیدوار بود که آرمان گهر را شکست دهد و با 17 امتیاز صدرنشینی را تجربه کند.

به گزارش ورزش، اما اتفاقات این بازی به سود آرمان گهر رقم خورد و این تیم بازی را دو بر یک برد؛ غلامرضا عنایتی در دو ئل با قاسم شهبا مربی تیم آرمان گهر نتیجه را واگذار کرد؛ با این حال اتفاقات این بازی برای هوادار جای نگرانی ندارد به این خاطر که تنها دو امتیاز با صدرنشین فاصله دارد و تیم چهارم جدول بشمار می رود. هوادار از زمان حضور غلامرضا عنایتی تیم به یکی از تیم های خوب لیگ یک شده و به نظر می رسد این فصل هم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. بدون شک شکست در برابر آرمان گهر و در سیرجان هم برای غلامرضا عنایتی و شاگردانش درس های خوبی داشته و می تواند در ادامه مسیر به آنها برای صعود کمک کند.

دوئل شهبا و عنایتی؛ رویای صدرنشینی بر باد رفت

آرمان گهر که پیش از این بازی تنها 6 امتیاز کسب کرده بود با این پیروزی 9 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد. این شاید فرصت خوبی برای آرمان گهر باشد که در بازی های بعدی با آرامش بیشتری به مصاف حریفان برود. همه دغدغه آرمان گهر در این بازی پیروزی و فرار از قعر جدول بود.

دوئل شهبا و عنایتی؛ رویای صدرنشینی بر باد رفت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋