دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آنچلوتی: خرید خدیرا؟ نه، نمی خواهیم

آنچلوتی: خرید خدیرا؟ نه، نمی‌خواهیم

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون می گوید بر خلاف شایعات تمایلی به جذب خدیرا از یوونتوس ندارد.

به گزارش ورزش، یونتووس تلاش می‌کند تا او را به باشگاه دیگری واگذار کند و از این طریق بار مالی خود را کاهش دهد. این بازیکن 33 ساله چندین بار به اورتون لینک شده است. 

آنچلوتی: خرید خدیرا؟ نه، نمی‌خواهیم


در شب سال نو، کوریره دلا اسپورت گزارش داد که تافی‌ها در موقعیت خوبی برای جذب این بازیکن آلمانی قرار دارند. بازیکنی که خودش هم تمایل دارد در لیگ برتر بازی کند. باشگاه بندر مرسی‌ساید به عنوان پیشرو در مذاکرات برای به خدمت‌گیری او معرفی می‌شد، چرا که خدیرا و سرمربی اورتون، کارلو آنچلوتی، پیش از این در رئال مادرید با هم کار کرده بودند. با این حال، کارلو آنچلوتی به این شایعات پایان داد.


آنچلوتی در این باره گفت: "خدیرا در اورتون؟ نه، نه. اکنون ما تیم خوبی داریم. برخی از بازیکنان مهم ما،  مثل آلن، اکنون مصدوم‌اند، ولی به زودی بازخواهند گشت. در ماه ژوئن سرمایه‌گذاری خوبی کردیم و همان برایمان کافی بود."


در عین حال، تاتنهام هم به عنوان یکی از گزینه‌هایی مطرح شده است که می‌تواند شانس به خدمت گرفتن خدیرا را داشته باشد، چرا که او قبلا در رئال مادرید زیر نظر مورینیو بازی کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋