دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرانک لمپارد: نگران اخراج شدن نیستم

فرانک لمپارد: نگران اخراج شدن نیستم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد تیمش دوباره به روزهای اوج خواهد رسید.

به گزارش ورزش، چلسی در ادامه نتایج ضعیف خود در هفته های اخیر با سه گل در خانه مغلوب منچسترسیتی شد تا شایعات زیادی در مورد احتمال اخراج فرانک لمپارد شنیده شود. اما سرمربی جوان چلسی بعد از مسابقه امشب تاکید کرد در حال حاضر نگران این مساول نیست و تیم او برای پیشرفت به زمان نیاز دارد.

 

فرانک لمپارد گفت: "بدون شک از شخصیت لازم برای بازگشت برخورداریم و این ویژگی در تیم وجود دارد، زیرا ما مدتی قبل 16 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشتیم. یک ماه پیش همه از من می پرسیدند این تیم تا کجا می تواند پیشرفت کرده و به پیش برود؟ قرارداد جدید تو چه زمانی امضا خواهد شد؟ اما حالا مردم عکس این حرف ها را خواهند زد و این شرایط در فوتبال عادی است.  من نمی توانم چنین مواردی را کنترل کنم. آنچه در اختیار من است شرایط چلسی در بازی های بعدی و مسابقه برابر فولام است و باقی موارد در دست من نیست.

 

فرانک لمپارد: نگران اخراج شدن نیستم

 

بعد از تساوی چلسی مقابل آستون ویلا، لمپارد به دلیل حمله به بازیکنانش بعد از شکست مقابل آرسنال مورد انتقاد قرار گرفته بود. حالا امروز او تلاش داشت رویکردی متفاوت از خود نشان دهد. لمپارد گفت: "من به گروه اعتقاد دارم و امیدوارم حرف هایم اینگونه تفسیر نشود که دارم از بازیکنان انتقاد می کنم. من امروز اولین نفری هستم که به خودم انتقاد کرده و عملکرد خودم را بررسی می کنم، اما تصور می کنم این تیم دوباره اوج خواهد گرفت.

 

می دانم در چه شرایطی قرار داریم و می دانم که برای رسیدن به سطحی که امروز منچسترسیتی ارائه داد فرصت زیادی نیاز داریم. برای ساختن چنین تیمی سالها زمان لازم بوده و بازیکنان حریف در اوج دوران ورزشی خود قرار دارند.

 

من نگران شغلم و شایعات اخراج از چلسی نیستم. امشب و بعد از گذشت 15 دقیقه منچسترسیتی موفق شد بازی را تحت کنترل خود در بیاورد. در نیمه دوم از هر نظر موفق به ارائه نمایش بهتری شدیم، اما در کل دیدار امشب بسیار دشوار بود. وقتی سیتی کنترل بازی را در دست گرفت، بازیکنان ما هیچ واکنشی به گل های حریف نشان ندادند و فکر می کنم مشکل برخی بازیکنان مسئله اعتماد به نفس باشد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋