دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره بلژیکی تا بازنشستگی در منچسترسیتی

ادعای میرر؛ ستاره بلژیکی تا بازنشستگی در منچسترسیتی؛ باشگاه سیتی قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد جدید به کوی دی بروینه ارائه دهد.

ستاره بلژیکی تا بازنشستگی در منچسترسیتی

به گزارش ورزش، کوین دی بروینه یکی از خریدهای تابستانی 2015 منچسترسیتی بود. زمانی که هنوز مانوئل پیگرینی هدایت سیتیزن ها را برعهده داشت.

دی بروینه به عنوان سلطان پاس گل بوندسلیگا از ولفسبورگ به خدمت گرفته شد و در سیتی نیز به درخشش ادامه داد. او به خصوص با آمدن پپ گواردیولا شکوفاتر شد و نقش مهمی در 2 قهرمانی لیگ برتر سیتی در 4 سال گذشته داشت.

ستاره بلژیکی تا بازنشستگی در منچسترسیتی

طبق ادعای میرر، سران سیتی این روزها در حال مذاکره با دی بروینه برای تمدید قرارداد او هستند. این در حالی است که از قرارداد فعلی ستاره بلژیکی هنوز دو سال و نیم دیگر باقیمانده اما سیتی می خواهد قرارداد او را طولانی مدت تمدید کند و تا حد امکان دی بروینه را تا مرز بازنشستگی در اختیار داشته باشد.

اخیرا پپ گواردیولا نیز قراردادش را با سیتی تمدید کرد و ماندنی شدن دی بروینه برای طولانی مدت یکی از درخواست های پپ از مسئولان سیتی بوده است.

به نظر نمی رسد دی بروینه مشکلی برای تمدید داشته باشد و او که هم اکنون نیز یکی از کاپیتان های سیتی است، می تواند به یک اسطوره در تاریخ باشگاه تبدیل شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋