دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پدیده ژاپنی رئال مادرید در راه ختافه

اونای امری سرمربی ویارئال می‌گوید تاکه فوسا کوبو، بازیکن نوجوان رئال مادرید، می‌خواهد از تیم او جدا شود.

پدیده ژاپنی رئال مادرید در راه ختافه

به گزارش ورزش، وینگر ژاپنی ممکن است در ژانویه به ختافه برود. اونای امری اذعان می‌کند که تاکه فوسا کوبو به دنبال راهی است تا به قرارداد قرضی خود و حضور در ویارئال پایان دهد. 


رئال مادرید این نوجوان ژاپنی را در سال 2019 از تیم اف سی توکیو خریداری کرد، ولی از آن موقع او را به صورت قرضی به مایورکا و ویارئال واگذار کرده است. با اینکه حضور در مایورکا برای او مثبت بود، ولی روند کار در ویارئال آن‌طور که می‌خواست پیش نرفته است و این بازیکن می‌خواهد در ژانویه باشگاه را ترک کند.

پدیده ژاپنی رئال مادرید در راه ختافه


امری پس از برد 2-1 شنبه شب برابر لوانته گفت: "از کوبو پرسیدم که آیا می‌خواهد بماند یا قصد رفتن دارد؟ او گفت که می‌خواهد از تیم جدا شود. رفتار او مناسب است و خیلی به ما کمک کرده است و باید همچنان پیشرفت کند. با این حال، او گفت که می‌خواهد به باشگاه دیگری برود تا دقایق بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد. به همین دلیل میان بازیکنان امروز قرار نداشت."


به نظر می‌رسد که ختافه می‌خواهد او را برای نیمه‌ دوم این فصل به خدمت بگیرد. آنخل تورس، مدیر ختافه، علاقمندی باشگاه به او را تایید کرده است. تورس گفت: "کوبو می‌خواهد به ختافه بیاید. بازیکن دیگری که می‌تواند به ما کمک کند ممکن است کارلس آلنیا باشد. ولی نمی‌خواهیم خیلی شلوغش کنیم."


برای لغو قرارداد قرضی باید توافقی میان رئال مادرید و ویارئال صورت بگیرد. از آنجایی که کوبو بازیکن اصلی تیم نبود و در ترکیب تیم برای بازی برابر لوانته هم قرار نداشت، رسیدن به این توافق چندان سخت نیست. رئال می‌خواهد که بازیکن 19 ساله‌اش، برای پیشرفت کردن، دقایق بیشتری بازی کند و شاید ختافه بتواند این فرصت را به او بدهد. در حالی که ویارئال تلاش می‌کند تا در بین چهار تیم بالایی لیگ بماند، ختافه در تلاش است تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد.
ختافه در جایگاه 15 جدول لالیگا است و 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. مربی‌شان، خوزه بوردالاس، امیدوار است که بازیکنان جدید به او کمک کنند. تیم بوردالاس سه بازی است که پیروزی به دست نیاورده است و شنبه شب هم با نتیجه 0-1 از وایادولید شکست خوردند. به نظر نمی‌رسد که قبل از سفر ختافه به کوردوبا، خریدی برای این تیم انجام شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋