دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ایران پوریان، آماده بازی با استقلال(عکس)

مدافع راست آلومینیوم با رفع آسیب دیدگی آماده بازگشت به ترکیب تیمش برابر استقلال است.

به گزارش ورزش، محمد ایران‌پوریان پس از حدود یک ماه غیبت در مسابقات آلومینیوم اراک بخاطر مصدومیت، در یک هفته اخیر در کنار دیگر شاگردان رسول خطیبی کار کرده و به شرایط مطلوبی در آستانه دیدار با استقلال رسیده است.

مدافع راست سابق سپاهان و تراکتور که در نیمه اول مسابقه هفته سوم آلومینیوم مقابل مس رفسنجان به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و تعویض شد، حالا به آمادگی خوبی رسیده و احتمالا فردا مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

ایران‌پوریان، آماده بازی با استقلال(عکس)

ایران‌پوریان که امیدوار است زیر نظر رسول خطیبی به شرایط ایده‌آل سابق خود برگردد، تمرینات خود را به‌صورت جدی با اراکی‌ها پشت سر گذاشته و با اضافه شدن به جمع نفرات اصلی آلومینیوم، ترکیب این تیم را برابر آبی‌های پایتخت دچار تغییراتی خواهد کرد.

این بازیکن نخستین بار در هفته دوم لیگ برتر مقابل سپاهان برای آلومینیوم به میدان رفت و پس از آن حضور یک نیمه‌ای برابر مس رفسنجان داشت ولی احتمالا فردا سومین بازی خود در لیگ بیستم را در دیدار با استقلال انجام خواهد داد که حضورش در ترکیب اراکی‌ها، دست کادر فنی این تیم را نیز برای انتخاب بازیکن بازتر می‌گذارد.

ایران‌پوریان، آماده بازی با استقلال(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋