دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قهرمانی زیر 23 سال آسیا؛ در آستانه لغو

قهرمانی زیر 23 سال آسیا؛ در آستانه لغو

کنفدراسیون فوتبال آسیا همان طور که جام ملت ها نوجوانان و جوانان آسیا را لغو کرده شاید در روزهای آتی تصمیم به لغو بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا بگیرد.

به گزارش ورزش، بعد از لغو جام جهانی نوجوانان و جوانان در پرو و اندونزی از سوی فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام کرد بازی های جام ملت ها را در ازبکستان و بحرین برگزار نخواهد کرد و این دو کشور می توانند دوره بعدی بازی ها را میزبانی کنند. پیش از این فیفا به دو کشور پرو و اندونزی هم اعلام کرد می توانند میزبان مسابقات در سال 2023 باشند.

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آتی در خصوص برگزاری دوره جدید مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هم تصمیم گیری خواهد کرد. این بازی ها هر دو سال یک بار برگزار می شود که هر چهار سال یک بار تیم های برگزیده به المپیک راه پیدا خواهند کرد.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال به تازگی حمید استیلی را به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال ایران برگزیده بود. در صورتی که بازی ها لغو شود طبیعی است در انتظار شروع دور جدید تمرینات تیم امید زیر نظر حمید استیلی نباشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋