دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادعای علی نژاد: هیچ دخالتی در انتخابات نمی کنیم

مهدی علی‌نژاد: بازنشسته‌ها نمی‌توانند رییس فدراسیون فوتبال شوند؛ ادعای علی‌نژاد: هیچ دخالتی در انتخابات نمی‌کنیم؛ معاون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که این وزارت و دولت هیچ دخالتی در مورد نحوه شرکت یا عدم حضور نامزدها در انتخابات ندارد.

ادعای علی‌نژاد: هیچ دخالتی در انتخابات نمی‌کنیم

به گزارشورزش، مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان درباره مساله حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:" در مورد شروط سنی از تاکیدات فیفا بود که شرایط سنی وجود نداشته باشد نه کف و نه سقف. البته این فقط در مورد فدراسیون فوتبال است و نه همه فدراسیون ها.در مورد بازنشسته ها هم رئیس فدراسیون از آنجایی که براساس تعریف موقتی که در اساسنامه شده فدراسیون یک موسسه ای با شخصیت حقوقی مستقل است که براساس قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کند. قوانین هم خیلی روشن است درمورد فدراسیون ها. امروز فدراسیون فوتبال هم با تغییر قوانین نهاد عمومی غیردولتی است.


تاکید می کنم رئیس فدراسیونی یک شغل است بازنشسته ها نمی توانند بیایند اما برای هیات رئیسه که ی شغل موقت است شاید 9 جلسه در سال می گذارند در خود قانون این ظرفیت دیده شده است. آنجایی که کار تمام وقت و اجرایی وجود دارد محدودیت هست جایی که جنبه مشورتی و پاره وقت دارد مشکلی ندارد. لذا برای ریاست فدراسیون بازنشسته ها نمی توانند باشند طبق خود اساسنامه چون تاکید به رعایت قانون شده اما برای مناصب دیگر محدودیتی وجود ندارد."


او در ادامه نیز در این رابطه که آیا وزارت ورزش در مورد حضور مقصران پرونده ویلموتس در انتخابات فدراسیون چه نظری دارد گفت:" فرآیند انتخابات روشن و نهادهای نظارتی مشخص هستند. دولت و وزارت ورزش در مورد شرکت یا عدم شرکت کاندیداها هیچ نظر و دخالتی نخواهد داشت."


او درباره اینکه استقلال و پرسپولیس نیز ممکن است به خاطر اینکه زیر مجموعه وزارت ورزش هستند با مشکل کسب مجوز حرفه ای مواجه شوند گفت:" آنطور که در رسانه ها هم گفته شده مجوزها به صورت اولیه صادر نشده و نگرانی از این بابت وجود ندارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋