دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نفت؛ بازگشت نظری در کسوت مدیرعامل

نفت؛ بازگشت نظری در کسوت مدیرعامل

برکناری هیات مدیره قبلی و انتصاب اعضای جدید؛ نفت؛ بازگشت نظری در کسوت مدیرعامل؛ با تصمیم وزارت نفت، پنج عضو جدید هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان مشخص و معرفی شدند و به زودی کار خود را در این باشگاه آغاز خواهند کرد.

به گزارش ورزش در تصمیمی عجیب از سوی وزارت نفت تصمیم به برکناری اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گرفت تا با انجام تغییراتی پرشمار، کادر مدیریتی جدیدی برای این باشگاه انتخاب شود؛ نفتی‌ها که در لیگ برتر با مجتبی حسینی نتایج خوبی را کسب کرده‌اند، پیش از شروع هفته دهم لیگ برتر حالا با تغییر در ساختار مدیریتی خود مواجه شده‌اند.

چرا که با تصمیم وزارت نفت، کلیه اعضای هیات مدیره نفت مسجدسلیمان برکنار شدند و اعضای جدید نیز برای شروع فعالیت خود از روز دوشنبه 15 دی‌ماه معرفی شدند؛ غلامرضا شاه کرمی معاون امور ورزش و جوانان وزارت نفت، روح الله بهمنی رئیس امور ورزش شرکت نفت، بیژن دانش کارمند شرکت نفت، محتشم حاجی پور مسئول امور حقوقی شرکت نفت و محمد نظری رییس مناطق نفت خیز جنوب به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

محمد نظری نیز با نظر اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل برگزیده شد؛ نظری پیش از این سابقه مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان را در کارنامه خود دارد که حالا پس از مدتی دور از این کسوت، بار دیگر با نظر وزارت نفت و اعضای هیات مدیره باشگاه به این سمت بازگشته و قرار است کار خود را در هفته پیش‌روی آغاز نماید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋