دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصویر ویژه از یک نارنجی پوش مقابل آبادانی ها

تصویر ویژه از یک نارنجی‌پوش مقابل آبادانی‌ها

جدال سایپا و صنعت نفت در میانه زمین؛ تصویر ویژه از یک نارنجی‌پوش مقابل آبادانی‌ها؛ شاگردان صادقی و پورموسوی در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هافبک‌های دو تیم روز پُرکاری داشتند.

به گزارش ورزش، تیم سایپا دیروز برای کسب دومین برد خانگی فصل مقابل صنعت نفت تلاش می‌کرد و در حالی که تا لحظات پایانی از حریف صدرنشین خود پیش بود، در دقیقه ۹۰ دروازه خود را باز شده دید و به تساوی رضایت داد، اما این بازی بخاطر تقابل هافبک‌های دو تیم با تنش و حساسیت بیشتری دنبال شد.

شاگردان ابراهیم صادقی نسبت به حریف خود موقعیت‌های بیشتری داشتند و در بازی‌سازی از میانه زمین  با بهره‌گیری از نفراتی مثل محسن مسلمان، مهرداد عبدی و ... برای ایجاد موقعیت و نظم تیمی بهتر کار کردند که تلاش آنها برای برتری گرفتن سه امتیاز کافی نبود.

مصدومیت دو بازیکن از سایپا که در برخوردهای میانه زمین اتفاق افتاد، نشان می‌دهد که این بازی تا چه اندازه فیزیکی بود و البته تصویری که از مهرداد عبدی، هافبک دفاعی سایپا در زیر می‌بینید، مشخص می‌کند که او با تلاش زیاد در وسط میدان قصد دارد از آبادانی‌ها توپ‌گیری کرده و مالکیت توپ را به تیمش بدهد.

تصویر ویژه از یک نارنجی‌پوش مقابل آبادانی‌ها

سایپا در ۹ مسابقه این فصل صاحب ۱۰ امتیاز شده ولی امیدوار است هفت مساوی آنها در این فصل به مرور زمان بهتر شود و مهاجمان جوان این تیم قدر موقعیت‌هایی که هافبک‌ها برای آنها می‌سازند را بهتر بدانند و بتوانند در گلزنی هم مثل وسط زمین موفق کار کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋