دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کیکه ستین: با کمال میل دوباره به بارسا برمی گردم

کیکه ستین: با کمال میل دوباره به بارسا برمی‌گردم

کیکه ستین سرمربی سابق و اخراجی بارسلونا می گوید از دوران هدایت این تیم بسیار لذت برده و اگر بتواند حاضر است بار دیگر به نوکمپ برگردد.

به گزارش ورزش، کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا که چندی پیش از سمت خود اخراج شد و جایش را به رونالد کومان سرمربی فعلی بلوگرانا داد می گوید از تجربه اش به عنوان سرمربی بارسا بسیار لذت برده و اگر بتواند حاضر است دوباره این پست را در دست بگیرد.

 

کیکه ستین: با کمال میل دوباره به بارسا برمی‌گردم

 

ستین در ماه ژانویه سال 2020 هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. او تا پایان فصل 2019-2020 هدایت بلوگرانا را به عهده داشت اما تیمش در این فصل عملکرد ضعیفی داشت و فصل را بدون جام به پایان برد و یک شکست تاریخی و تحقیرآمیز با نتیجه 8-2 مقابل بایرن مونیخ در کارنامه اش ثبت شد. ستین 62ساله که بعد از اخراج از بارسلونا علیه باشگاه شکایتی حقوقی تنظیم کرده درباره تجربه اش در این باشگاه صحبت کرده و می گوید دوست دارد در آینده به نوکمپ بازگردد.

 

ستین که با روزنامه اسپانیایی مارکا گفتگو می کرد در این باره گفت:" تجربه استثنایی‌ای بود. درست است که ما آنقدر که دلمان می خواست لذت نبردیم و من از اول با این تصور به بارسا رفته بودم که دوران بسیار موفقی خواهیم داشت. ولی شکی نیست که حاضرم دوباره به بارسا برگردم و از اینکه به نوکمپ رفتم هرگز افسوس نخواهم خورد. به هیچ وجه".

 

کیکه ستین: با کمال میل دوباره به بارسا برمی‌گردم

 

کیکه ستین که پیش از بارسا هدایت رئال بتیس و لاس پالماس را بر عهده داشته در ادامه گفت:" من به خاطر اتفاقاتی که در بارسا افتاد ناراحت و سوگوار بودم ولی موفق شده ام از این مرحله عبور کنم. این هم یک اتفاق است. از آن اتفاق‌هایی که در این شغل می افتد".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋