دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز جنگ صدرنشینی ویستاتوربین سپیدرود

آغاز جنگ صدرنشینی ویستاتوربین سپیدرود

لیگ دسته دوم با نمایش قدرت تیم‌های مدعی؛ آغاز جنگ صدرنشینی ویستاتوربین - سپیدرود؛ ماراتن لیگ 2 هم آغاز شده است. همانند فصل گذشته در دو گروه 14 تیمی. صعود از این لیگ به مراتب سخت تر از لیگ یک است به این خاطر که از جمع 28 تیم 3 تیم راهی دسته بالاتر می شوند.

به گزارش ورزش، بدین صورت که تیم های اول مستقیم راهی لیگ یک می شوند و برنده تیم های دوم هم به عنوان سومین تیم دسته اولی می شود. در گروه بندی بازی های این فصل دو تیم دسته اولی سقوط کرده در گروه الف بازی ها قرار دارند. سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز. سپیدرود که این فصل با سهیل حق شناس وارد جدو ل بازی ها شده است در هفته دوم با شکست نفت و گاز گچساران 4 امتیازی شده است و در همین هفته های ابتدایی صدرنشینی را تجربه کرده است. بدون شک ویستا توربین به همراه فرشاد پیوس هم از تیم های خوب گروه اول بشمار می رود. مربی ای که فصا گذشته چوکای تالش را به لیگ یک رهنمون کرد و پیش از هم موفق به انجام این کار را با تیم  هایی چون سپیدرود شده بود. در گروه الف شهرداری همدان هم 4 امتیازی است. تیمی که موازی با پاس در همدان تشکیل شد تا همدانی ها نشان دهد فوتبال خود را بیشتر از فوتبال وارداتی دوست دارند و سال هاست که این تیم برای صعود به لیگ یک تلاش می کند. با توجه به تجربیاتی که این تیم از سال ها حضور در لیگ 2 کسب کرده به نظر می رسد شانس خوبی برای صعود به لیگ یک دارد به شرطی که به خوبی از سوی شهرداری حمایت شود. 

نتایج هفته دوم در گروه الف از این قرار بوده است:  
* سپیدرود رشت۲ - ۰نفت و گاز گچساران
*شهرداری همدان1 - ۱مس نوین کرمان
*آوالان کامیاران۰ - ۱اسپاد تهران
*محتشم تبریز۰ - ۰ملی حفاری اهواز
*امید گناوه۲ - ۲علم و ادب تبریز
*فولاد نوین اهواز۲ - ۲ایرانجوان بوشهر
*ویستا توربین تهران۱ - ۰شهرداری بندرعباس

آغاز جنگ صدرنشینی ویستاتوربین سپیدرود

جهانگیر عسگری گلزن سابق لیگ برتر اکنون در جمع ویستاتوربین حضور دارد. او که فصل گذشته با فرشاد پیوس در چوکا تالش آمار موفقی در گلزنی ثبت کرده بود، اکنون فصل را با گلزنی در بازی اول و پاس گل در جدال این هفته مقابل شهرداری بندرعباس برای ویستاتوربین آغاز کرده تا فرشاد و تیمش به صعود امیدوار باشند.

آغاز جنگ صدرنشینی ویستاتوربین سپیدرود

فرشاد پیوس بعد از تساوی تیمش در هفته گذشته مقابل علم و ادب تبریز، این هفته با گل کمیل حیدری موفق به کسب سه امتیاز بازی خانگی شد و با چهار امتیاز در کنار سپیدرود و شهرداری همدان در بالای جدول برای ماموریت بزرگ صعود می‌جنگند.

آغاز جنگ صدرنشینی ویستاتوربین سپیدرود

سپیدرود که مسیر سقوط از لیگ برتر تا دسته دوم را طی کرده، اینبار با تغییرات مدیریتی و پرداخت بخش اعظم بدهی‌ها و بازگرداندن و حفظ ستاره‌های خود پا به مسابقات این فصل گذاشت. محمد غلامی در این بازی زننده یکی از گل‌های تیمش بود تا نشان دهد همچنان تمام نشدنی است. جنگ صعود در این گروه با حضور مدعیان هم‌ طراز به بالاترین حد رقابت دنبال می‌شود.

در گروه ب تیم مس شهر بابک شروع طوفانی داشته است. تیم های مس از نظر مالی به خوبی هدایت می شود و این می تواند دغدغه ها را کمتر و کادر فنی و بازیکنان را روی کارهای فنی متمرکز کند. برتری 3-0 در خانه حریف دستاورد تیم مس کرمان در هفته دوم بازی ها بوده است. 

شاهین بندرعامری – نفت امیدیه – نیروی زمینی و شهرداری ماهشهر تیم های 4 امتیازی جدول هستند. این نشان می دهد در گروه دوم کثرت مدعیان به مراتب بیشتر از گروه الف یا دست کم فاصله فنی بین تیم ها نزدیک و صعود کمی سخت تر است. شاهین بندر عامری تیم تازه وارد لیگ 2 بشمار می رود. تیمی که با هدایت مربی جوانش یعنی رضا نظرزاده بازیکن اسبق تیم شاهین شهرداری بوشهر می خواهد صعود به لیگ یک را هم تجربه کند. تیمی از شهر کوچک که قصه یکی از بازیکنانش فصل گذشته در لیگ 2 جالب بود. بازیکنی که توام با بازی در شاهین بندرعامری و گل زنی هایش برای این تیم در بندر کارگری هم می کرد. این تیم در هفته دوم بازی ها یک تیم خوب را شکست داد. شهید قندی یزد. تیمی که فصل گذشته مدعی صعود به لیگ یک بود و برای رسیدن به این مهم تنها چند امتیاز در هفته های پایانی از دست داد. شهید قندی یزد هم از تیم های خوب لیگ 2 بشمار می رود. 

مصاف شاهین بندرعامری و شهید قندی یزد؛ جدال رضا نظر زاده و وحید مظاهری بازیکنان سال های نه چندان دور لیگ برتر. این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم شاهین بندر عامری پایان یافت.

نتایج هفته دوم در گروه ب از این قرار است به این توضیح که دو بازی از هفته دوم بازی ها هم امروز برگزار می شود: 

شاهین بندر عامری  ۲ - ۱شهید قندی یزد
عقاب تهران۰ - ۱  نیروی زمینی تهران
سردار بوکان۰ - ۳  مس شهر بابک
شمس آذر قزوین۰ - ۱نفت امیدیه
شهرداری ماهشهر1 - ۰اترک بجنورد
سه‌شنبه ۹ دی 
شهرداری بم - پاس همدان
میلادمهر تهران- شهدای بابلسر

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋