دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

42 سال حسرت برای پیروزی بر رئال مادرید

42 سال حسرت برای پیروزی بر رئال مادرید

کار سخت الچه در بازی چهارشنبه؛ 42 سال حسرت برای پیروزی بر رئال مادرید؛ رئال مادرید تیم دوم لالیگا چهارشنبه شب در زمین تیمی به میدان می رود که 42 سال به آن نباخته است.

به گزارش ورزش، رئال مادرید که این هفته ها روی دور پیروزی قرار دارد، چهارشنبه شب به وقت اسپانیا در زمین الچه به میدان خواهد رفت. تعطیلات کریمس امسال کوتاه تر از همیشه بود و از دیروز تمرینات این تیم از سر گرفته شد.

42 سال حسرت برای پیروزی بر رئال مادرید

الچه تیم تازه صعود کرده به لالیگا در رده 16 قرار دارد و 42 سال است در زمین خود نتوانسته بر رئال مادرید پیروز شود. آخرین پیروزی این تیم بر رئال به 5 مارس 1978 بر می گردد که توانست 3-1 پیروز شود.

روکه اولسن سرمربی الچه بود و هدایت رئال را میلیان میلیانیچ بر عهده داشت. آنتون، تروبیانی و فلیکس برای میزبان گلزنی کردند و تک گل رئال را نیز ینسن به ثمر رساند. جالب اینکه رئال در پایان فصل 78-1977 قهرمان لالیگا شد و الچه به دسته دوم سقوط کرد. پس از آن دو تیم 4 بار دیگر به مصاف هم رفتند که هر 4 بار برد از آن رئال بود.

42 سال حسرت برای پیروزی بر رئال مادرید

در مجموع دو تیم 21 بار به مصاف هم رفته اند که حاصل کار 9 پیروزی برای رئال، شش برد برای الچه و شش تساوی است. رئال 26 گل زده و 19 گل نیز دریافت کرده است. آخرین بازی دو تیم به فصل 15-2014 بر می گردد که رئال در زمین الچه 0-2 با گل های نیمه دوم کریم بنزما و کریس رونالدو برنده شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋