دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نگرانی ویِژه نساجی؛ چرا داوران آفسایدها را نمی گیرند؟

نگرانی ویِژه نساجی؛ چرا داوران آفسایدها را نمی‌گیرند؟

نساجی این فصل از اشتباهات داوری سود نبرده است اما در یکی از بازی ها آسیب شدیدی دید. در بازی با تراکتور گلی که این تیم به ثمر رساند در موقعیت آفساید بود و به گواه کارشناسان داوری خطای صورت گرفته به روی مهرداد بایرامی هم پنالتی بوده است.

به گزارش ورزش، البته این طور نبوده که اشتباهات داوری تنها علیه تیم نساجی باشد و شاید در آینده یکی از اشتباهات داوری به سود نساجی باشد؛ هر چند سرمربی جوان نساجی از این اتفاق استقبال نمی کند و بارها و بارها تاکید کرده اشتباه داوری حتی به سود نساجی هم اتفاقی نیست که برای او خوشایند باشد وبیشتر دوست دارد داور بدون اشتباه قضاوت کند.

اما نگرانی وِیژه نساجی تکرار این اشتباه در بازی با پرسپولیس بود. البته گلی که پرسپولیس در بازی با نساجی به ثمر رساند کاملا درست بود. اگر چه ضربه سیامک نعمتی در میانه های راه به پای احمد نورالهی برخورد کرده بود اما یکی از مدافعین نساجی عقب تر از احمد نورالهی بود و به نوعی آفساید را پر کرده بود. اما در صحنه ای مشابه یک خطر جدی روی دروازه نساجی ایجاد شد که بازیکن پرسپولیس در منطقه آفساید به توپ ضربه زد که مهرداد طهماسبی به خاطر جایگیری مناسب این موقعیت خطرناک را مهار کرد. این ضربه در موقعیت آفساید به توپ زده شد اما کمک داور آنرا اعلام نکرد. اگر چه این توپ تبدیل به گل نشد اما باشگاه نساجی بر این عقیده است اگر توپ تبدیل به گل می شد کمک داور آفساید را اعلام نمی کرد و این تیم یک گل آفساید دیگر دریافت می کرد و شاید تنها امتیاز کسب شده در بازی با پرسپولیس را از دست می داد.

به همین خاطر نگرانی خود را نسبت به آفساید هایی که در استادیوم وطنی رخ می دهد اما کمک داور سهل انگاری می کند به کمیته داوران اعلام کرد. البته نساجی در بازی با نفت مسجد سلیمان هم یک گل آفساید دریافت کرد که کمک داور دوم به درستی گل را مردود اعلام کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋