دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینتر در جذب کریستین اریکسن اشتباه کرد

کریستین ویری:؛ اینتر در جذب کریستین اریکسن اشتباه کرد؛ کریستین ویری، ستاره سابق اینتر معتقد است که این تیم نباید ستاره دانمارکی را در ژانویه سال گذشته به خدمت می گرفت.

اینتر در جذب کریستین اریکسن اشتباه کرد

به گزارش ورزش، در ژانویه سال گذشته بود که کریستین اریکسن در انتقالی پر سر و صدا از تاتنهام جدا شد و به اینتر پیوست. در حالی که به نظر می‌رسید ستاره دانمارکی در نراتزوری به یک مهره کلیدی تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد و اریکسن طی یک سال گذشته دائماً با نیمکت نشینی دست و پنجه نرم کرده است.

بعد از شایعات فراوانی که در رابطه با آینده هافبک دانمارکی مطرح شده بود نهایتاً چندی پیش باشگاه اینتر به شکل رسمی اعلام کرد که این بازیکن در لیست مازاد قرار گرفته و می تواند در نقل و انتقالات ژانویه نراتروری را ترک کند.

کریستین ویری، ستاره سابق اینتر معتقد است که این باشگاه در جذب اریکسن اشتباه کرده است. او در این باره گفت: "در حال حاضر مشکل فروش او نیست بلکه گفته می شود اریکسن در برنامه‌های کونته جایی ندارد. ما باید بگوییم که امضای قرارداد با او در ژانویه گذشته کاملاً اشتباه بود. باید این موضوع و مسئولیت آن را پذیرفت."

اینتر در جذب کریستین اریکسن اشتباه کرد

یوونتوس در رده ششم سری آ: "آنها نمی توانند تا ابد قهرمان شوند. دیر یا زود و پس از 9 فصل متوالی آنها در این راه شکست خواهند خورد. البته این یک انگیزه برای شان محسوب می‌شود و اگر در این فصل نیز قهرمان شوند، نشان می دهند که از قدرت فوق العاده ای برخوردارند. با این حال اینتر در مسابقات اروپایی حضور ندارد و می‌تواند راحت‌تر رقابت کند."

اینتر در جذب کریستین اریکسن اشتباه کرد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋