دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا؟ لائوتارو در اینتر خوشحال است

بارسلونا؟ لائوتارو در اینتر خوشحال است

یاکه، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز مدعی شد او از بازی در اینتر رضایت دارد.

به گزارش ورزش، شاید اگر شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی ناشی از این ویروس نبود، لائوتارو مارتینز در حال حاضر و در فصل جاری برای بارسلونا بازی می کرد و هنوز هم احتمال این انتقال در تابستان بعدی وجود دارد. البته مدیر برنامه لائوتارو مارتینز اذعان داشت این بازیکن از بازی کردن در ترکیب اینتر راضی بوده و هر تیمی او را می خواهد ابتدا باید با باشگاه ایتالیایی توافق کند.

 

بارسلونا؟ لائوتارو در اینتر خوشحال است

 

یاکه گفت: "شایعات انتقال لائوتارو به بارسلونا؟ در حال حاضر لائوتارو از تیم فعلی اش رضایت دارد. او در حال رشد و یادگیری بوده، پتانسیل بالایی داشته و هیچ محدودیتی برای پیشرفت در مقابل خودش نمی بیند. لائوتارو می تواند به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود. مهمترین موضوع این است که او خیلی سریع با فوتبال اروپا کنار آمد. لائوتارو مارتینز وارد ترکیب شده، بازی کرد، موفق به گلزنی شد و نمایشی مورد علاقه هواداران ارائه داد.

 

لائوتارو سه سال دیگر با اینتر قرارداد با اینتر دارد و هر تیمی که او را بخواهد باید با اینتر صحبت کند. اما لائوتارو در ایتالیا آرام و خوشحال است، بازی می کند و مسیر رشد را طی می کند. من نیز کنار لائوتارو بزرگ شدم، روسا و مدیران بزرگترین باشگاه هایی که مرا می شناسد از ارزش ها و مسائلی که برای من اهمیت دارند باخبرند و من چنین ارزش هایی را حفظ خواهم کرد. اما لائوتارو در میلان آرام و خوشحال است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋