دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

براندن راجرز: یونایتد در یک صحنه خوش شانس بود

براندن راجرز: یونایتد در یک صحنه خوش شانس بود

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی به تمجید از عملکرد تیمش مقابل منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش ورزش، لسترسیتی امروز در دیداری حساس و خانگی موفق شد با گل دقایق پایانی جیمی واردی از شکست گریخته و در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دهد. برندان راجرز در پایان این دیدار به تمجید از کیفیت حریف امروز تیمش پرداخته و البته مدعی شد لسترسیتی لایق کسب حداقل یک امتیاز در این مسابقه بوده است.

 

برندان راجرز گفت: "هر دو تیم در فرم و شرایط خوبی راهی این مسابقه شده بودند و من تصور می کنم شاهد فوتبال زیبا و تهاجمی از سوی هر دو تیم بودیم. اگر در دیداری قادر به کسب پیروزی نیستید، حداقل باید کاری کنید که مغلوب نشوید و این اتفاق در طول این فصل چندین بار برای ما رخ داده بود. برای پیشرفت لستر بسیار مهم است که حتی هنگام عقب افتادن از یک تیم قدرتمند و بزرگ، به جریان بازی بازگشته و موفق به کسب نتیجه بشویم.

 

براندن راجرز: یونایتد در یک صحنه خوش شانس بود

 

در برابر اکثر تیم ها سعی می کنیم از سیستم پرس استفاده کنیم و لحظاتی در جریان مسابقه وجود دارد که شما باید واقعا هجومی بازی کنید. همچنین لحظاتی نیز وجود دارد که باید فشرده باشید و من فکر می کنم امروز از تعادل مناسبی برخوردار بودیم.

 

یونایتد در صحنه گل اول کمی خوش شانس بود، زیرا انحراف توپ آن را به مارکوس راشفورد رساند و البته ضربه تمام کننده او نیز خیلی خوب بود. اما ما ل دوم یونایتد را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. می توانستیم بهتر باشیم، اما امروز حقیقت این بود که ما واقعا خیلی خوب بازی کردیم و حداقل لیاقت ما یک امتیاز بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋