دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نفت مسجدسلیمان، سورپرایز لیگ بیستم؟

نفت مسجدسلیمان، سورپرایز لیگ بیستم؟

تیم مرموز مجتبی حسینی تا به اینجا فصل درخشان ظاهر شده و نتایج خوبی را کسب کرده است.

به گزارش ورزش، لیگ بیستم برای نفت مسجدسلیمان خوب آغاز نشد چرا که آنها باید در هفته های ابتدایی با تیم قدرتمندی روبرو می شدند و همین عامل باعث شده بود تا کادرفنی جدید این تیم، کمی دست به عصا پای به زمین مسابقات بگذارد.


آنها در هفته نخست به مصاف تیم قدرتمند تراکتور رفتند. دیداری که در تبریز برگزار شد اما مسجدسلیمانی ها توانستند حریف قدرتمند خود را متوقف کرده و با دشت یک امتیاز، از سرمای تبریز به شهرشان بازگردند.


آنها دو هفته متوالی در شهر خودشان میزبان بودند و به مصاف سایپا و پرسپولیس رفتند. شاگردان حسینی در برابر سایپا به تساوی رسیدند و مقابل پرسپولیس فینالیست آن زمان لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه دادند و موفق شدند قهرمان 4 دوره گذشته لیگ برتر را متوقف کنند.


ایستگاه چهارم لیگ برتر برای آنها خوش یمن نبود و مغلوب نساجی شدند اما هفته پنجم، زمان شروع اوج گیری تیم حسینی بود. آنها با نتیجه غافلگیر کننده 3 بر یک سپاهان را شکست دادند. هر چند در رفسنجان به تیم خوب مس باختند، اما آنها نخستین شکست فولاد و نکونام را رقم زدند.


شاگردان حسینی پس از پیروزی بر فولاد، این هفته نیز از تبریز دست پر برگشتند و با پیروزی برابر ماشین سازی، 12 امتیازی شدند و تنها بخاطر تفاضل گل کمتر در رده ششم قرار گرفتند.


نفت مسجدسلیمان در این فصل با کادرفنی جدید خود و در رأس آنها، مجتبی حسینی عملکرد خوبی داشته است. آنها در برابر فولاد به هیچ وجه حریف دست و پابسته ای نبودند که صرفا به دفاع محض بپردازند.

نفت در برابر تیم مدعی نکونام 11 بار به سمت دروازه فولاد شوت زد که 5 مورد آن در چارچوب بود و نکته جالب اینکه مرادیان دروازه بان فولاد به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد و اگر درخشش او نبود، پیروزی مسجدسلیمانی ها پر رنگ تر می شد.


نفت مسجدسلیمان با در اختیار داشتن بازیکنانی نظیر عباس بوعذار، نیما انتظاری، ساسان حسینی، احمد گوهری، بهروز نوروزی فرد، میثم تهیدست و... یکی از تیم های چغر و بد بدن لیگ بیستم است که امتیاز گرفتن از این تیم به هیچ وجه آسان نیست.


چنانچه شاگردان مجتبی حسینی بتوانند این عملکرد خوب خود را ادامه دهند واز روند خوبی که در پیش گرفته اند، دور نشونئ، قطعا این تیم می تواند سورپرایز لیگ بیستم لقب بگیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋