دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرشناس های پیکان یکی، یکی آماده می شوند

سرشناس‌های پیکان یکی، یکی آماده می‌شوند

نوری آمد، شریفی و عباسیان هم در راهند؛ سرشناس‌های پیکان یکی، یکی آماده می‌شوند؛ بازیکنان باتجربه و سرشناس پیکان یکی یکی آماده بازگشت به میادین می‌شوند.

به گزارش ورزش، تیم پیکان تهران امسال با مدیریت اکبر محمدی که یک مدیرفوتبالی است و سرمربیگری مهدی تارتار به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان سال‌های گذشته فوتبال ایران روزهای بهتری را نسبت به فصل گذشته پشت سر می‌گذارد.


پیکانی‌ها که شاکله اصلی تیم خود را روی استفاده از بازیکنان جوان و محصولات آکادمی باشگاه خود بسته‌اند، چند بازیکن باتجربه نیز در لیست نفرات شان دارند که حالا با گذشت هفته های ابتدایی لیگ برتر آماده حضور در ترکیب می‌شوند.


فرزاد حاتمی، محمد نوری، مهدی شریفی، معین عباسیان و یکی دو بازیکن دیگر نفرات باتجربه پیکان را در لیگ بیستم تشکیل می‌دهند که هنوز به چند نفر از آنها فرصت بازی نرسیده است.


مهدی تارتار سرمربی خوش‌فکر خودروسازان بعد از مصدومیتی که اول فصل برای حاتمی پیش آمد او را در چند مسابقه به زمین فرستاد. محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس نیز بعد از سرماخوردگی و غیبت در چند بازی مصدوم شد اما با بهبودی کامل هفته گذشته مقابل سایپا به میدان رفت و نقش تاثیرگذاری هم روی گل پیکان داشت.


مهدی شریفی مهاجم سابق پرسپولیس، تراکتور و سپاهان هم مدتی درگیر بیماری کرونا بود اما حالا در دو بازی گذشته در لیست 20 نفره تیمش قرار گرفته و از نظر بدنی هم به شرایط خوبی رسیده است. او این روزها با انگیزه بالا تمریناتش را دنبال می‌کند و امید دارددر آینده نظر مهدی تارتار را برای حضور در ترکیب جلب کند.


معین عباسیان وینگر باتجربه پیکانی‌ها نیزمصدومیتی از ناحیه همسترینگ داشت اما حالا مدتی است به تمرینات گروهی برگشته و خودش را آماده می‌کند تا بتواند در آینده برای اولین بار پیراهن خودروسازان را در لیگ برتر برتن کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋