دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آذرباد : وقتی VAR نداریم چرا گل را بر می گردانند ؟

دوست دارم آقای پاس گل شوم؛ آذرباد : وقتی VAR نداریم چرا گل را بر می گردانند ؟؛ محسن آذرباد در دو فصل اخیر آقای پاس گل شده و در دیدار با سپاهان هم به محمد قاضی پاس گل داد.

به گزارش ورزش، مس رفسنجان در مقابل سپاهان بازی را واگذار کرد محسن آذرباد در این خصوص به خبرنگار ما گفت:  ما تا  دقیقه سی دو بر صفر جلو بودیم که متاسفانه داور وقتی با کمک داور مشورت کرد گل ما را هند گرفتند و تمرکز ما به خاطر این موضوع بهم ریخت ولی فکر می کنم هند نبود و در نهایت ما بازی را دو بر یک واگذار کردیم.


او در خصوص اینکه مس رفسنجانی ها اعتقاد به گرفتن پنالتی داشتند ادامه داد: اگر پنالتی گرفته می‌شد نتیجه بازی برمی‌گشت ، چنین اشتباهاتی باعث شد که ما متضرر بشویم و ببازیم . در دیدار با گل‌گهر سیرجان گل اول آن ها آفساید بود که داور نگرفت. داور بازی ما آقای مرجانزاده کم تجربه نبود اما وقتی  در فوتبال ما VAR وجود ندارد لزومی ندارد که گل را برگردانند و فکر می‌کنم در هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود نداشته باشد. امیدوارم چنین اشتباهاتی رخ ندهد .


این بازیکن در خصوص این که چه جایگاهی را در آخر فصل  برای مس رفسنجان تصور می کند گفت: رفته رفته بهتر شدیم و بعد از اینکه در هفته پنجم با تراکتور بازی کردیم روندمان خیلی خوب بود ، در اراک می‌توانستیم ببریم حتی در همین بازی با سپاهان هم می توانستیم به پیروزی برسیم ولی کمی بدشانس بودیم. ما یک تیم  با شخصیت همراه با یک کادر فنی خیلی خوب داریم امیدوارم  که با یک رتبه تک رقمی بازی را تمام کنیم .


وی در خصوص دیدار بعدی با فولاد گفت : بازی سنگین داریم باید ببینیم برنامه کادرفنی برای آن دیدار چیست و قطعاً برای سه امتیاز به  بازی می رویم.


آذرباد که در دو سال گذشته آقای پاس گل شد و پارسال برای مس رفسنجان ۱۷ پاس گل داد و ۵,۶ گل زد و نقش مهمی در بالا آمدن مس داشت و همچنین سال قبلش آقای پاس گل در گل گهر شد افزود : خدا را شکر می‌کنم که توانستم با دادن پاس گل به تیم هایی که در آن ها بودم  کمک کنم و در دیدار با سپاهان هم توانستم پاس گل بدهم که محمد قاضی توانست به زیبایی آن را تبدیل به گل کند ولی کاش گل سه امتیازی و به نفع ما تمام می‌شد.طبیعتا من هم دوست دارم امسال آقای پاس گل شوم اما بیشتر از هر چیزی موفقیت تیم برایم مهم است و تمرکزم را  روی این قضیه گذاشتم. ولی پاس گل دادن هم به اندازه گل زدن لذت بخش است و من از این کار لذت می برم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋