دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقادات بی رحمانه علیه خامس در کلمبیا

انتقادات بی رحمانه علیه خامس در کلمبیا

خامس رودریگز در اورتون نیز روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر می گذارد.

به گزارش ورزش، خامس تابستان امسال بالاخره از رئال مادرید جدا شد و به اورتون پیوست تا دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی شود. شروع خامس در اورتون عالی بود و او به خوبی در هفته های نخست توانست ثابت کند چرا آنچلوتی به جذب او اصرار داشت اما چند هفته ای است که به دلیل مصدومیت به دور از میادین است. مصدومیت ها دست بردار خامس نیستند و باعث شده اند او در اورتون روند یکنواختی نداشته باشد.

انتقادات بی رحمانه علیه خامس در کلمبیا

در کلمبیا معتقدند که سبک زندگی خامس باعث این مصدومیت هاست. وایبر مونیوز روزنامه نگار مطرح کلمبیایی در مورد خامس نوشته است:« همان سرنوشت رئال و بایرن بار دیگر برای او در اورتون تکرار شده است. خامس دوباره محو شده و معتقدم دلیلش فقط مصدومیت نیست.

او سبک زندگی حرفه ای ندارد و بازیکن منظبطی نیست. اطراف او را افرادی نامناسب احاطه کرده اند. خامس را اغلب با مدل های مختلف از سراسر دنیا می بینیم اما او باید انتحاب کند که یا فوتبال یا خوشگذرانی های شبانه. متاسفم که اینقدر رک و صریح در مورد خامس حرف می زنم ولی او یا باید 100 درصد خودش را وقف فوتبال کند یا این سبک زندگی او را خیلی زود از فوتبال محو خواهد کرد.»

انتقادات بی رحمانه علیه خامس در کلمبیا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋