دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فاضلی: کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد

فاضلی: کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد

قول می دهم تیمم سختکوش باشد؛ فاضلی: کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد؛ وحید فاضلی، سرمربی نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: ما فردا با نایب قهرمان آسیا بازی داریم که نیاز به تعریف و تمجید از سوی من ندارد.

به گزارش ورزش، او در ادامه گفت: تیم نساجی برای این بازی آماده است و من قول می دهم که تیم در زمین با همه توان و تلاش بازی کند. بچه های ما باید سختکوش باشند و بازی ای را به نمایش بگذارند که در شان تیم نساجی باشد. ما تا اکنون در 6 مسابقه 12 نیمه بازی کردیم که تنها در دو نیمه بد بودیم. نیمه اول دیدار با سپاهان و نیمه دوم بازی با مس رفسنجان. بنابراین بازی بگویم در مجموع عملکرد خوبی در بازی ها داشتیم. بازیکنان خوبی در ترکیب داریم و همین نفرات در چهار هفته ابتدایی 7 امتیاز برای تیم کسب کردند. من به آنها ایمان دارم و از تماشاگران هم تشکر می کنم که در روزهای اخیر حمایت خوبی از ما داشتند.

سرمربی تیم نساجی در خصوص فشردگی بازی های لیگ برتر گفت: سطح آماده سازی تیم های لیگ برتر از نظر روانی برای انجام بازی های فشرده نیست. این برنامه ریزی به همه تیم ها آسیب می زند و این موجب مصدومیت بازیکنان می شود. البته باید به این نکته اشاره کنم دوستان در سازمان لیگ تلاش می کنند اما شیوه برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که به فوتبال کمک کند.

وحید فاضلی در خصوص شرایط روحی و روانی تیمش بعد از دو باخت در برابر تیم های سپاهان و مس گفت: ما همان طور که برد در برابر آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان را فراموش کردیم باید این دو باخت را هم کنار بگذاریم. به خوبی ریکاور شده ایم. بازیکنان بزرگی در تیم نساجی حضور دارند که این ها کمک کرده اند شرایط روحی و روانی تیم تغییر کند. حامد شیری – مجتبی بیژن – مهدی نظری و روزبه شاه علیدوست و... این ها عصای دست من هستند و در نهایت تلاش خواهیم کرد فردا در برابر پرسپولیس ارایه گر بازی خوبی باشیم.

سرمربی نساجی در پایان خطاب به تماشاگران نساجی گفت: من از تماشاگران واقعی نساجی تشکر می کنم. متاسفانه آستانه تحمل ما پایین آماده است. در فوتبال سال هاست به المپیک صعود نمی کنیم. در جام ملت ها دهه ها است قهرمان نمی شویم. این به خاطر عدم برنامه ریزی بلند مدت است. از تماشاگران واقعی نساجی می خواهم به هوش باشند و اجازه ندهند کشتی نساجی سوراخ شود در این فوتبال به امیر قلعه نویی که پر افتخارترین مربی لیگ برتر است حمله می کنند و من جای خود دارم. اشکالی ندارد. به من حمله کنند اما تماشاگران نباید اجازه دهند به نساجی آسیبی وارد شود.

من ترسی از این فضا ندارم و در همین فضا رشد کرده ام و ابتدای فصل گفتم سعی می کنم تردید را تبدیل به باور کنم که فکر می کنم موفق به انجام این کار شده ام. توجه داشته باشید ما تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم. القای ایده های تاکتیکی به خصوص در فاز حمله نیاز به زمان دارد. ما ساعت ها کار می کنیم تا شرایط بهتر شود و من شک ندارم در نهایت کشتی نساجی به ساحل آرامش می رسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋