دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روستایی: بعد از آن دو پنالتی باید این گل را می زدم

داور ما را عصبی کرد؛ روستایی: بعد از آن دو پنالتی باید این گل را می‌زدم؛ امیر روستایی زننده تک گل پیکان در دیدار با سایپا بود اما این گل منجر به برد پیکانی‌ها نشد و آنها در نهایت با کسب تساوی  این بازی را ترک کردند.

روستایی: بعد از آن دو پنالتی باید این گل را می‌زدم

به گزارش ورزش ؛ دو تیم سایپا و پیکان به دلیل نتایج هفته اخیرشان به دنبال برد بودند اما در نهایت با نتیجه تساوی بازی را به اتمام رساندند. امیر روستایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و تا دقیقه ۶۵ سوار بر بازی بودیم. در نیمه اول فوتبال شناور بازی کردیم و توانستیم به گل برسیم خدا را شکر این بازی گل زدم و زحمات تمام بچه‌ها را به ثمر رساندم.


بازیکن پیکان در خصوص شادی بعد از گل، به شدت شور و شوق داشت و گفت: به هر حال فشار رویم بود چون دو ضربه پنالتی خراب کرده بودم ولی خدا را شکر که توانستم گل بزنم تا کمی فشارها از روی من برداشته شود و بتوانم به تیم و آقای تارتار کمک کنم.

روستایی: بعد از آن دو پنالتی باید این گل را می‌زدم


او که بعد از گل در نیمه دوم تعویض شد در این خصوص ادامه داد: برای تعویض نظر آقای تارتار بود و مهم موفقیت تیم است.


این بازیکن در خصوص اعتراض پیکانی‌ها به داور گفت: من فکر می‌کنم داور در جریان بازی سوتهای پنجاه پنجاه را به سود سایپا می زد و کمی تیم ما را عصبی کرده بود .


این بازیکن در خصوص دیدار بعدی با نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: امیدوارم سه امتیاز آن بازی را بگیریم و  نتایج یکی دو هفته اخیر را جبران کنیم و به رتبه های بالاتر برسیم.


روستایی در پایان افزود: جا دارد از کادر فنی جسور پیکان تشکر کنم که واقعا پای بازیکنانشان ایستادند. من خیلی چیزها در این مدت از آنها یاد گرفته ام و قطعا این تیم در آینده اتفاقات بهتری را خواهید دید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋