دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بادامکی: پروژه هتل شهرخودرو شایعه نخ نما بود

بادامکی: پروژه هتل شهرخودرو شایعه نخ‌نما بود

آلومینیوم اراک از دست ما فرار کرد؛ بادامکی: پروژه هتل شهرخودرو شایعه نخ‌نما بود؛ سرپرست شهرخودرو گفت: شایعه نخ‌نمایی که شب قبل بازی ما در قبال مشکل در هتلینگ تیم ساخته شد، اوج بی‌انصافی بود.

حسین بادامکی در گفتگو با ورزش با گلایه برخی از رفتارها در خراسان گفت: متاسفانه یک عده از موفقیت تیم ما حالشان بد می‌شود و البته رفتار جدیدی هم نیست و در دوران فوتبالم نیز کاملا آن را در شهرمان دیده‌ام. اینکه شب بازی، بابت جابجایی هتل آن هم حضور در یک هتل تاپ دیگر، شایعه می‌سازند را نمی‌توان هضم کرد.


او با اشاره به دلیل جابجایی هتل شهرخودرو برای دیدار با آلومینیوم افزود: آقای عباسی مالک هتل پردیسان یک شهرخودرویی تمام عیار است و چندین بازیکن ما هم در این هتل اصلا زندگی می‌کنند. برای این بازی ما دیر به هتل اطلاع دادیم و وجود چند سمینار در هتل با میهمانان زیادی اتاق‌های زیادی را پر کرده بود و باعث شد تا علیرغم تلاش مدیریت هتل 10 اتاق مجزا با توجه به رعایت پروتکل‌ها برای اردوی تیم مهیا نشود.


سرپرست شهرخودرو تاکید کرد: ما به همین خاطر جابجا شدیم و به هتل خوب دیگری همچون هتل هما2 رفتیم که خوشبختانه این تعداد اتاق مدنظر ما را داشت. اما بعدا دیدیم عده‌ای با راه انداختن شایعاتی کذایی در فضای مجازی برای خودشان فرضیه ساخته و در شرایطی که ما این روزها احتیاج به تمرکز داریم در حال تلاش برای به حاشیه کشاندن تیم هستند. در صورتیکه شاید بعضا ناهماهنگی‌هایی شده باشد اما حتما همه دیده‌اند آقای حمیداوی مالک باشگاه برای تیم همواره بهترین‌ها را فراهم کرده و ما حتی با پرواز اختصاصی در بازی قبل خود در سیرجان حاضر شدیم.


او با اشاره به بازی شهرخودرو با آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی بود و اگرچه ما در دقایقی تمرکز لازم را نداشتیم اما در مجموع خوب بازی کردیم و حتی 10نفره شدن هم مانع از شکل‌گیری بازی زیبای ما در نیمه دوم نشد. ما با آن نمایش مستحق سه امتیاز این بازی بودیم و به اعتقاد من اراک از دست تیم ما گریخت. ما دو بار علیرغم عقب افتادن به بازی برگشتیم و حتی در مرتبه دوم یک بازیکن کمتر بودیم اما بچه ها طوری بازی کردند که کسی متوجه نمی‌شد ما یک اخراجی داده‌ایم.


بادامکی در پایان یادآور شد: ما به هر سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم اما با انگیزه بالای بازیکنان انشاالله در بازی‌های آینده امتیازاتی می‌گیریم که امتیازات از دست رفته جبران شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋