دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدایی ستاره برزیلی بارسا در ژانویه منتفی شد

به نظر می رسد باشگاه بارسلونا حداقل در ژانویه برنامه ای برای فروش فیلیپ کوتینیو ندارد.

جدایی ستاره برزیلی بارسا در ژانویه منتفی شد

به گزارش ورزش، در حالی که به نظر می‌رسید فیلیپ کوتینیو بعد از بازگشت به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی دوباره از این تیم جدا خواهد شد اما این ستاره برزیلی با نظر مثبت رونالد کومان در جمع آبی اناری‌ها ماندگار شد.

کوتینیو در ابتدای فصل حتی خوش درخشید و یک گل حساس به سویا زد ولی رفته رفته افت کرد و حالا پدری گونزالس است که در میانه میدان تبدیل به ستاره درخشان بارسا شده و کوتینیو تحت سایه یک بازیکن 18 ساله قرار گرفته است.

جدایی ستاره برزیلی بارسا در ژانویه منتفی شد

طی روزهای اخیر گفته شد که بندی در قرارداد کوتینیو وجود دارد که بر اساس آن در صورت انجام 100 بازی توسط این بازیکن برای بارسا باشگاه کاتالانی موظف خواهد بود که 20 میلیون یورو به لیورپول بپردازد و همین موضوع باعث شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی این بازیکن در ژانویه به گوش برسد.

با این حال ESPN مدعی شده که باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه هیچ برنامه‌ای برای فروش فیلیپ کوتینیو ندارد و این بازیکن حداقل تا پایان فصل در جمع شاگردان رونالد کومان باقی خواهد ماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋