دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد

لئو فصل خوبی نداشت؛ کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد؛ برادر تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید معتقد است انتخاب لیونل مسی جزو سه بازیکن برتر سال 2020 اشتباه بود.

کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد

به گزارش ورزش، لیونل مسی همراه با روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو سه فینایست بهترین های سال فیفا بودند و در نهایت هفته گذشته این جایزه به ستاره لهستانی بایرن مونیخ رسید. رونالدو دوم شد و مسی هم در رده سوم قرار گرفت.

مسی فصل گذشته با بارسا برنده هیچ جامی نشد و حتی نتوانست عنوان کفش طلای را به دست بیاورد؛ عنوانی که در سه سال گذشته پیوسته کسب کرده بود و به همین دلیل برای خیلی ها جای تعجب داشت که چرا بین فینالیست های دِبست قرار دارد.

کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد

 فلیکس کروس در پادکست خود و در مورد بهترین های سال گفت:« روبرت لواندوفسکی از هر نظر که فکرش را بکنید شایسته برنده شدن بود ولی از نظر من لیونل مسی نباید بین سه نفره نهایی قرار می گرفت چون فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.»

کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد

تونی کروس ستاره رئال در این پادکست و در مورد انتخاب کلوپ به جای هانسی فلیک به عنوان مربی سال گفت:« هر دو سال فوق العاده ای داشتند. فلیک با بایرن به همه جام ها رسید و یک تیم رو به نزول را به سمت قهرمانی سوق داد ولی یورگن کلپ هم لیورپول را پس از 30 سال قهرمان لیگ برتر انگلیس کرد. در نهایت هر دو بهترین هستند و خیلی مهم نیست چه کسی مربی سال شد.»

کروس بر ضد مسی؛ نباید فینالیست دِبست می شد

تونی کروس در مورد ارتباط با هانسی فلیک:« زمانی که دستیار یوآخیم لوو در تیم ملی بود، مشکل کوچکی با او پیدا کردم. هنگام جام جهانی 2014 در برزیل چند بار صبح مرا از خواب برای صرف صبحانه بیدار کرد. خیلی از حرکت او خوشم نیامد ولی هرچه بود گذشت.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋