دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مورد عجیب گل ریحان در فصل جاری فوتبال ایران

سفر زمینی 12 ساعته پیش از بازی؛ مورد عجیب گل ریحان در فصل جاری فوتبال ایران؛ تیم فوتبال گل ریحان که طی سال های اخیر یکی از تیم‌‎های خصوصی متمول لیگ یک به شمار می‌رفت، در این فصل اصلا شرایط خوبی ندارد.

مورد عجیب گل ریحان در فصل جاری فوتبال ایران

به گزارش ورزش، رقابت های هفته ششم لیگ یک با برگزاری 9 مسابقه از ساعت 14 در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و این در شرایطی است که گل ریحان هنوز به اهواز برای مصاف با استقلال ملاثانی نرسیده است.


این تیم شب گذشته از ساعت 12 با اتوبوس راهی اهواز شده و حتی اگر پیش از آغاز بازی که از ساعت 14 برنامه ریزی شده است، به محل برگزاری مسابقه برسد، بازیکنان این تیم پس از 12 ساعت سفر زمینی کار بسیار سختی مقابل تیم جنگنده استقلال ملاثانی در زمین تختی اهواز دارند.


گل ریحان یکی از تیم های مدعی فصول گذشته فوتبال ایران بوده و هزینه های زیادی از سوی مالک این تیم برای رسیدن به لیگ برتر انجام شده؛ او از مربیان سرشناسی نظیر یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی و فراز کمالوند برای رساندن تیمش به لیگ برتر استفاده کرد که البته هیچ کدام از این چهره ها موفق به این کار نشدند.


گل ریحان در فصل جاری با بودجه بسیار پایین نسبت به سایر رقبا و با مشکلات مالی بسیار زیادی در مسابقات حاضر شده و جالب اینکه مدیرعامل باشگاه هر وقت در رختکن تیم حاضر می شود، مانند برخی دیگر از تیم های لیگ یکی، حرف از صعود می زند.


گل ریحان در پایان هفته ششم 5 امتیاز کسب کرده و رتبه سیزدهم جدول هجده تیمی مسابقات لیگ را در اختیار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋