دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا او را نمی فروشد؛ حتی با ۱۰۰ میلیون یورو

بارسا او را نمی فروشد؛ حتی با ۱۰۰ میلیون یورو

فابریزیو رومانو مدعی شد باشگاه بارسلونا روی آنسو فاتی برچسب غیر قابل فروش قرار داده است.

به گزارش ورزش، آنسو فاتی یکی از جدیدترین پدیده های آکادمی معروف باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیا محسوب می شود. این ستاره اسپانیایی فصل گذشته در چند مسابقه برای تیم اصلی بارسا به میدان رفت و در همان بازی‌ها نیز توانست قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد.

آنسو فاتی در فصل جدید مسابقات و زیر نظر سرمربی هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان به یک مهره اصلی در ترکیب بلوگرانا تبدیل شد. او همچنین در دیدار حساس مقابل رئال مادرید نیز موفق به گلزنی شد تا علاوه بر ادامه درخشش خود به جوان ترین گلزن تاریخ رقابت های ال کلاسیکو تبدیل شده باشد.

بارسا او را نمی فروشد؛ حتی با ۱۰۰ میلیون یورو

با این حال یک بدشانسی بزرگ به سراغ پدیده اسپانیایی آمد و او چندی پیش در جریان بازی برابر بتیس به شدت دچار مصدومیت شد تا چند ماه از میادین دور باشد.

طی ماه های اخیر بارها گفته شد که بسیاری از تیم‌های اروپایی علاقه‌مند به جذب آنسو فاتی هستند و حتی برخی شایعات حاکی از آن بود که باشگاه منچستریونایتد حاضر بوده برای او 100 میلیون یورو بپردازد. حالا و در همین ارتباط فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای مدعی شده که باشگاه بارسلونا به هیچ وجه راضی به فروش فاتی نخواهد شد و حتی با دریافت 100 میلیون یورو نیز اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋