دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید

استیو مک منه‌من؛ فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید؛ مک منه‌من اسطوره لیورپول می‌گوید از اینکه روبرتو فیرمینو با دبل در بازی دیروز مقابل پلاس موفق شد منتقدین خود را ساکت کند بسیار خوشحال است.

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید

به گزارش ورزش، روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول که مدتی بود با انتقاداتی مواجه شده بود در جریان پیروزی 7-0 لیورپول بر کریستال پالاس دو گل برای تیمش زد و یکی از ستاره‌های این بازی بود. استیو مک منه‌من اسطوره لیورپول می‌گوید فیرمینو با درخشش در این بازی منتقدینش را ثابت کرد. مک منه‌من همچنین می‌گوید منتقدین با ایرادگیری‌های قبلی‌شان از فیرمینو کاملاً در اشتباه بودند.

 

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید

 

البته جایگاه فیرمینو در ترکیب فیکس یورگن کلوپ از زمان پیوستن دیوگو ژوتا در ماه سپتامبر با تهدید مواجه شده است. ژوتا در 17 بازی اولش برای قرمزها 9 گل به ثمر رساند و تا هفته پیش که از ناحیه زانو مصدوم شد به نظر می رسید موفق شده فیرمینو را به حاشیه براند. اما فیرمینو در این یک هفته با گلزنی در بازی مهم مقابل تاتنهام و حالا دبل در مقابل پالاس بار دیگر ثابت کرد چه مهاجم درخشانی است.

 

استیو مک منه‌من در صحبتهای خود درباره او گفت: " صحبتهایی که درباره فیرمینو می‌شد انتقاد نبود بلکه زیر سوال بردن توان و کیفیت او بود. عملاً می‌گفتند او نباید فیکس لیورپول باشد. بله شکی نیست که دیوگو ژوتا در شروع کارش در لیورپول خیره‌کننده ظاهر شد اما بعضی‌ها فیرمینو را کلاً حذف شده می‌دانستند و می‌گفتند دیگر باید کنار گذاشته شود".

 

فیرمینو حذف شدنی نیست؛ حرفش را هم نزنید

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " ولی فیرمینو با یک گل تماشایی مقابل تاتنهام برگشت و در مقابل پالاس هم استثنایی بود. تنها چیزی که فیرمینو را مهم می‌کند گلهای او نیست بلکه فیرمینو با بازی درخشانش روی عملکرد کلی تیم تاثیر می‌گذارد".

 

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋