دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوعذار: اینجا شهر اولین هاست

شکست دادن فولاد برای هیچ تیمی آسان نیست؛ بوعذار: اینجا شهر اولین هاست؛ عباس بوعذار که در ابتدای فصل بازیکن فولاد بود در ادامه به نفت مسجد سلیمان پیوست و هفته گذشته مقابل تیم سابقش قرار گرفت .

بوعذار: اینجا شهر اولین هاست

به گزارش ورزش ؛نفت مسجد سلیمان توانست با یک گل فولاد را از پیش رو بردارد عباس بوعذار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی با فولاد بسیار سخت بود زیرا این تیم بسیار هماهنگ و سخت بود بود و شکست دادن فولاد برای هیچ تیمی آسان نیست و ما با تلاشی که کردیم توانستیم این تیم را شکست بدهیم و اولین شکست شان را ما رقم بزنیم و خوشحالیم که این اتفاق در شهر اولین ها افتاد.


او که در ابتدای فصل بازیکن فولاد بود و بعد بنا به دلایلی به نفت مسجدسلیمان آمد در پاسخ به این سوال که این بازی برایش حساسیت داشت یا خیر ادامه داد: برای من این بازی حساس بود و جلوی تیم سابقم انگیزه داشتم و دوست داشتم بهترین عملکردم را نشان دهم ، خدا را شکر که بردیم.


این بازیکن در خصوص مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امیدوارم این تیم را از لحاظ مالی حمایت کنند که بچه ها انگیزه بالاتری داشته باشند .بازی سختی داریم و باید دست پر از آنها بیرون بیاییم،امسال قرارداد همه بچه  ها  پایین است و  تیم جوانی داریم و امیدوارم از  این تیم حمایت کنند.


بوعذار  در پایان در خصوص دیدار با ماشین سازی افزود: ما می‌رویم که در هوای سرد تبریز بهترین نتیجه را بگیریم و بهترین بازی مان را انجام دهیم به امید خدا که بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋