دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوفون: هنوز حسرت آن شب را می خورم

بوفون: هنوز حسرت آن شب را می خورم

جان لوییجی بوفون هنوز از شکست دو سال قبل پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد ناراحت است.

به گزارش ورزش، جیجی بوفون در تابستان سال 2018 برای فتح لیگ قهرمانان از یوونتوس جدا شده و به مدت یک فصل برای پاری سن ژرمن بازی کرد. اما علیرغم پیروزی 0-2 این تیم مقابل یونایتد در اولدترافورد، پاری سن ژرمن در خانه با نتیجه 1-3 مغلوب شده و وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشت. بوفون در دیدار برگشت روی گل دوم یونایتد به شدت مقصد بود و حالا این دروازه بان 43 ساله و ایتالیایی با حسرت از دیدار آن شب یاد می کند.

 

بوفون: هنوز حسرت آن شب را می خورم

 

جیجی بوفون گفت: "من حداقل سه یا چهار بار در هفته به دیدار برگشت پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در پاریس فکر می کنم. هر بار مرور آن دیدار باعث ناراحتی و حسرت من می شود، زیرا مطمئن بودم که در آن فصل به فینال خواهیم رسید. ما در منچستر با یک نمایش فوق العاده موفق به کسب یک پیروزی بزرگ شدیم و متأسفانه من خودم را به خاطر یک اشتباه باور نکردنی در دیدار برگشت مقصر می دانم.

 

من با توجه به تجربه ای که داشتم نباید چنین اشتباهی مرتکب می شدم و انگار آن شب جوگیر شده بودم. انگار به اندازه کافی دیدار برگشت را جدی نگرفته بودیم. ما در مسابقه رفت با دو گل در منچستر پیروز شدیم بودیم و حریف نیز تیمی با دو بازیکن باتجربه و 9 بازیکن جوان بود و انگار ما تصور می کردیم کار راحتی در پیش داریم."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋