دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلانی: تمام محدودیت هایمان را روی دوش بازیکنان گذاشتیم

کلانی: تمام محدودیت‌هایمان را روی دوش بازیکنان گذاشتیم

هر زمین خوردنی بلند شدنی به همراه دارد؛ کلانی: تمام محدودیت‌هایمان را روی دوش بازیکنان گذاشتیم؛ بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است که بازیکنان این تیم بار دیگر توانایی رسیدن به فینال مسابقات را دارند و اینبار قهرمانی را جشن خواهند گرفت.

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگویی با ورزش در مورد شکسست روز گذشته این تیم برابر اولسان، صرف نظر از مسائل فنی بیان کرد: ما باید این را بپذیریم که تمام دنیا با ما سر جنگ دارند؛ در هر بحثی. ظاهر قضیه


ممکن است نشان بدهند، دوست هستند، ولی یک نگاه خاصی به ما دارند. حالا یا از روی حسادت، یا تنفر یا هر چیز دیگری.

او ادامه داد: در بازی دیروز بچه ها زحمت خودشان را کشیدند. البته خیلی روی آنها فشار بود و تمام کمبود و محدودیت های خودمان را روی دوش آنها گذشته بودیم و مدام تکرار می کردیم که فقط قهرمانی می خواهیم. این به صورت ناخودآگاه روی جوان‌ها اثر می گذارد و آنها دیروز احساس وظیفه سنگینی می کردند و شاید همین باعث شد نتیجه  نگیرند. ضمن اینکه لحظاتی هم بود که بچه ها را در طول بازی عصبانی کردند. هر چقدر هم یک داور بخواهد منصفانه باشد، باز یک جاهایی با تصمیماتش روح و روان بازیکنان را به هم می ریزد.


بخش بعدی حرف های کلانی با امیدواری نسبت به آینده ادامه پیدا کرد و گفت: خوشبختانه این امید هست که از حالا با همین پشتوانه برای سال آینده خودشان را آماده کنند. حقشان هست. این بچه ها با تمام کمبودها جنگیده‌اند. ورزش هم همین است و این اتفاق افتاده و کاری هم نمی توان کرد.


او سپس با اشاره غیر مستقیم به بازیکنانی که در زمین مسابقه اشتباه کردند، اضافه کرد: باید حمایت کنیم و نباید توهین نکنیم. تمام سعی و تلاش و همت آنها این است که از جان مایه بگذارند؛ شاید اتفاق بیفتد  و حرکتی انجام شود که درست نباشد ولی این هم جزئی از بازی است. دیدید که چطور نفوذ کردند و گل اول را زدند. ولی کنترل از دستشان در رفت. باید بدانیم چقدر بچه هایمان زحمت کشیدند.
بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا این تیم برای دومین مرتبه هم در فینال مسابقات آسیایی با تیمی نصف و نیمه به میدان رفت، توضیح داد: نمی توانیم کسی را مقصر بدانیم. شرایط اینطوری پیش آمده است. به این تیم هم توجه بسیار زیادی وجود دارد؛ پرسپولیس در آسیا و دنیا مورد توجه است. در دنیا مقام هفتم را از نظر محبوبیت دارد. خواهی نخواهی مشکلاتی ایجاد می شود. بعد هم دنیا، دنیای حرفه ای است. کارهایی که انجام می دهید که مثل قمار است. همه تلاش کردند ولی چنین اتفاقی افتاده و کاری هم نمی شود، انجام داد. باید یک برنامه ریزی انجام شود. باید این موضوع استمرار پیدا کند. الان کلی از AFC طلبکار هستیم ولی شرایط طوری شده که پول های ما را نمی دهند و باشگاه ها نمی توانند هزینه ها را بپردارند. ما از پرسپولیس خیلی توقع داریم؛ چون بهترین و بزرگترین تیم مملکت است. حسودها هم هستند و نمی شود از آنها ایراد گرفت.
از کلانی در رابطه با این موضوع پرسیدیم که ایا این امیدواری وجود دارد که بار دیگر پرسپولیس یا یک تیم ایرانی دیگر در سال آینده به فینال مسابقات راه یابد. او به این سوال اینطور پاسخ داد: بشر با امید زنده است. این فراز و نشیب ها را قبل و بعد انقلاب داشته ایم. سال های سال به دنبال خصوصی سازی هستند ولی هنوز این اتفاق نهایی نشده است. خب در کشوری که قانون کپی رایت نداشته باشد، نمی شود این کار را انجام داد. بالاخره مشکلاتی هست. یک سری ها هم نفع دارند و آگاهانه و ناآگاهانه به پرسپولیس ضربه می زنند. اما این را بدانید که پرسپولیس بار دیگر بلند خواهد شد و خوب هم بلند خواهد شد. هر زمین خوردنی بلند شدنی به همراه خواهد داشت. پرسپولیس باز هم امسال به فینال خواهد رسید و همه این ها درست می شود. با امید و توکل به خداوند وتوانایی هایی که در میان تیم باشگاه های کشور از پرسپولیس گرفته تا استقلال، سپاهان و سایر تیم های کشور وجود دارد، بار دیگر تیم های ایرانی به فینال خواهند رسید.
خوبی فوتبال این است که امید به هفته بعد دارد. ما هم الان این امید را داریم که سال بعد دوباره تیمی دیگر از ایران این موفقیت را تکرار کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋