دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش نیلوفر اردلان به دعوای زشت پیشکسوتان سرخابی

واکنش نیلوفر اردلان به دعوای زشت پیشکسوتان سرخابی

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران معتقد است که دیدار فردای سرخ‌پوشان پایتخت جنبه ملی دارد و امیدوار است بتواند تیم محبوبش فردا جام قهرمانی آسیا را به دست آورد.

به گزارش ورزش نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران یکی از بانوانی بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 میانِ پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی حضور داشت و از نزدیک نظاره‌گر نایب‌قهرمانی تیمش بود؛ او حالا در آستانه دیدار حساس فردای پرسپولیس و اولسان در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 درباره آخرین شرایط تیم مورد علاقه‌اش با خبرنگار ما گفتگویی را داشته است.

اردلان درباره موضع‌گیری‌ها نسبت به دیدار فردا گفت: من پرسپولیسی هستم و بارها این موضوع را گفته‌ام. الان حضور پرسپولیس در آسیا جنبه ملی دارد و باید به‌همین‌صورت هم از این تیم حمایت کنیم. قلب همه ما برای رنگ قرمز و پرسپولیس می‌تپد. پرسپولیس با چندین قهرمانی در ‌کشورمان و حضور در فینال آسیا نشان داده یک تیم حرفه‌ای است.

نیلوفر اردلان درباره وضعیت تیم پرسپولیس برای دیدار فردا می‌گوید: الان پرسپولیس در این 2 هفته دور از مسابقات و اولسان در کوران مسابقات بوده‌ ا‌ست، اما این را بدانیم این تیم پرسپولیس ایران است و بدون گل خورده در 90 دقیقه بهترین تیم آسیاست که در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد.

او که خود سابقه مربیگری در عرصه ملی و باشگاهی فوتبال و فوتسال بانوان را در کارنامه دارد، با اشاره به تغییرات ترکیب پرسپولیس نسبت به گذشته، گفت: 3 غایب بزرگ و یک بازیکن از‌دست‌رفته به نام شجاع خلیل‌زاده را داریم. نقش ‌آل‌کثیر، پهلوان و امیری در بازی‌ها برای ما پررنگ بود؛ اما جوانانی که جای آن‌ها را گرفتند، نشان دادند انگیزه کافی را دارند و اول برای کشور و بعد برای پرسپولیس توانشان را می‌گذارند. این تک‌بازی برای فوتبال کشورمان برگ برنده است و پرسپولیس با قهرمانی می‌تواند راه‌های زیادی را برای فوتبال زنان و مردان باز کند. هرچه فوتبال ایران در آسیا و جهان اسم‌و‌رسم بیشتری داشته باشد، فیفا و AFC به فوتبال ما بیشتر توجه می‌کنند.

در بخش پایانی صحبت‌های خود نیلوفر اردلان واکنشی هم به حواشی روزهای اخیر درباره فوتبال بانوان داشت و کنایه‌هایی که از سوی پیشکسوتان سرخابی مطرح شده بود و گفت: بانوان مثل مردان سخت تلاش می‌کنند و شاید حتی تلاش آن‌ها از مردان هم بیشتر باشد اما متاسفانه پوشش رسانه قوی صورت نمی‌گیرد و همین مسئله باعث شده تا زحمات بانوان دیده نشود؛ اما این امر دلیل نمی‌شود که خدایی ناکرده عملکرد بانوان مورد تمسخر واقع گیرد یا زیرسوال برود. امیدوارم با بیشتر دیده شدن ورزش بانوان به‌ویژه فوتبال و فوتسال و توجه بیشتر رسانه‌ها، تلاش بانوان نیز در این حیطه نمایان شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋